Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sattuipa omalaatuinen tapaus tavaratalon parkissa, kun munkkiopiskelijaksi itsensä esitellyt nuori mies tuli juttelemaan. Avauskysymys oli, että olenko ennen tavannut munkkia. Meinasin sanoa, että tädillä oli eilen kahvipöydässä juuri paistettuja, mutta jätin sanomatta. Aika hyvin se osasi imarrella tyylin, silmälasit, silmät, vuorovaikutustaidot jne. Onneksi olin liikkeellä ilman rahaa, joten kirjat jäivät ostamatta. Kiirekin tuli pelastajaksi. :wink:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Olga sanoi:
Sattuipa omalaatuinen tapaus tavaratalon parkissa, kun munkkiopiskelijaksi itsensä esitellyt nuori mies tuli juttelemaan. Avauskysymys oli, että olenko ennen tavannut munkkia. Meinasin sanoa, että tädillä oli eilen kahvipöydässä juuri paistettuja, mutta jätin sanomatta. Aika hyvin se osasi imarrella tyylin, silmälasit, silmät, vuorovaikutustaidot jne. Onneksi olin liikkeellä ilman rahaa, joten kirjat jäivät ostamatta. Kiirekin tuli pelastajaksi. :wink:
Uskallanpa lyödä vaikka vetoa, notta kyseessä oli tämän porukan täsmäisku. 90-luvulla noita kirjoja sai ilmaiseksi, mutta nykyään maksavat. Olen varmaan tänne joskus kirjoittanut aiheesta ?
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Il Tempo Gigante sanoi:
Tässä linkki jolla voi olla merkitystä jollekulle forumistille ? Itselläni on lievä kytkös linkkiin. Privaa voi laittaa asian tiimoilta.
Hyvät Ilmeet! Olen ajellut tuolla päin ja asun naapurissa. Missään kokouksessa en ole käynyt, mutta tokihan aihe kiinnostaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
kouvotsvoni sanoi:
No kun unohtunut mitenkä saisi luurista toiseen puhelinluettelon siirrettyä, kun numerot tallentuneet puhelimeen, eikä SIMille.
Tietenkin ne kerkesi kirjaamaan paperille ja meinasin manuaalisesti kopsata... Toisen kännyn käynnistyksen yhteydessä sitten löytyivät sittenkin SIM-kortista.:D
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tänään on ollu tuota ohjelmaa:

- Käyty lasten kanssa kolmessa kyläpaikassa naapurikaupungissa.
- Etsitty tenavalle sopivaa, kohtuuhintaista liukumäkeä useista kaupoista. Turhaan.
- Mitattu ja merkattu tuttavan tontille paalujen paikat junttamiestä varten.
- Maalattu appiukon pihakeinu ja penkki
- Pesty auto
- Saunottu


Ja nyt pitäisi alkaa kirjoittaa työraporttia... vienee about 4 tuntia. *haukotus*
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Tänään on meikäläisellä ollut kyllä järkyttävän huono tsägä. :thumbfh:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Ostin Usasta tavaraa joka postitetaan Singaporesta ja maksoin Visalla PayPalin kautta. Saa nähdä jouduinko huijauksen kohteeksi vai tulevatko taravat ihan oikeasti. :D
 
Ylös