Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Zaikom sanoi:
Eihän tuo ole kovin hintava, jos 30 neliön kerrostaloluukustakin saa maksaa 600€...
No ei suhteessa, mutta eiköhän tuollaisia vuokria maksamaan pystyvä jo ennemmin ostaisi asunnon.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Pitäisköhän tehdä tänään oikeasti töitäkin... Lähinnä vaan sähköposteja olen lueskellut ja siirrellyt ja tuhoillut. Ja yhden jopa kirjoittanut. Tai en mä siihenkään mitään kirjoittanut, lähetin vain liitetiedoston ilman viestiä. Tai tuli siihen jotain tekstejä automaattisesti. Tai niinku.
Jos vaikka tekis pari tilausta. Pitäsköhän mun? Pitäisköhän tehdä asiasta polli?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Pitäisköhän tehdä tänään oikeasti töitäkin... Lähinnä vaan sähköposteja olen lueskellut ja siirrellyt ja tuhoillut. Ja yhden jopa kirjoittanut. Tai en mä siihenkään mitään kirjoittanut, lähetin vain liitetiedoston ilman viestiä. Tai tuli siihen jotain tekstejä automaattisesti. Tai niinku.
Jos vaikka tekis pari tilausta. Pitäsköhän mun? Pitäisköhän tehdä asiasta polli?
Tilaa pari formula-pizzaa.
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
OoPee sanoi:
Uusi Sims 2 Expansion Pack ilmestynyt :rolleyes:
YLE lähetti pyhäiltana aiheesta tehdyn dokumentin. Järkyttävää oli, kuten olettaa sopii. En aiemmin tiennyt, että Elizabethilla on vanhempia ja nuorempia sisaruksia, yhteensä taitaa olla 7 sisarusta. Poikaystäväkin oli olemassa katoamishetkellä. Miten sisarukset ja poikaystävä hyväksyivät "lahkoon karkaamisen" noin vain?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
Vaihda päivällinen illalliseksi ja ota nyt se päivällinen.
Nyt meni vaikeeksi... siis iltapäivä... eiku pitää ottaa vaihdallinen... eiku... :confused:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jos muistais niin illalla voisin väkerrellä valmiiksi parit seuraavat Rallitietäjäveikkaustoikit jotta olis kesälomailijoilla mahdollisuus veikata silloin kun aikatauluihinsa sopii.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
x=päivällinen y=illallinen. x->y + x = y + x. Ellei sitten z?
Vahingossa, perskuta, derivoin nuo.
Nyt mulla on kourallinen derivoituja kirjaimia, mitä ihmettä näille nyt tekis. :thumbfh:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Soon sitten Itävaltakin tästä päivästä lukien kuukauden verran Schengenin alueen ulkopuolella. Aivan oikein, potkupallon EM-kisojen vuoksi, pyrkivät jo rajalla käännyttämään kaikki potkupallohuligaanit takaisin :frank:
 
Ylös