Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Soon sitten Itävaltakin tästä päivästä lukien kuukauden verran Schengenin alueen ulkopuolella. Aivan oikein, potkupallon EM-kisojen vuoksi, pyrkivät jo rajalla käännyttämään kaikki potkupallohuligaanit takaisin :frank:
Sun ei kannata nyt käydä rajojen ulkopuolella :nope:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olisivat sulkeneet rajat vasta kun huligaanit tulleet maahan. Eipähän tartteis niitä katella muitten eurooppalaisten.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OoPee sanoi:
Osta vokaali kaveriksi?
Vois tilata jenkeistä mutta se jäis kuitenkin tulliin. No, jos kattelis huuto.netistä jos olis joku käytetty halvalla. Varmaan diftongikin kävis?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Soon sitten Itävaltakin tästä päivästä lukien kuukauden verran Schengenin alueen ulkopuolella. Aivan oikein, potkupallon EM-kisojen vuoksi, pyrkivät jo rajalla käännyttämään kaikki potkupallohuligaanit takaisin :frank:
Käännyttämisestä tuli mieleen, että oli muuten lähellä siskonpojan häihin mentäessä - siis sinne sumujen saarelle.

Keskiviikkona lähdettäessä Helsinki-Vantaalta passitarkastaja huomautti ettei tolla passilla kannata lähteä matkaan. Tulevat käännyttämään samantien takaisin, kun passin kuvasivu oli about 2 sentin matkan kiinni passissa. No kyllähän nuo siel saarel kovasti pitkään katsoivatkin...ainaskin 5-10 minuuttia se jätkä syynäsi sitä ettei ole väärennetty. Pääsin kuitenkin maihin häihin ja meidän kaikkien onneksi myös takaisin eilen yöllä. :)

No uusi passi on ilmeisesti syytä hankkia....ei taida britit liittyä ihan heti schengeniin...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OoPee sanoi:
Enpä tiedä, leimaudut vielä homoksi :nope:


...tai jos oikein paska tuuri käy, niin heteroksi :eek!: :eek!: :eek!: :eek!:
HUH! :eek:
Onneksi varoitit, suuret kiitokset. Mähän en tykkää leimautua yhtään miksikään, en homoksi enkä heteroksi. En siis seksuaaliksi millään etuliitteellä. Kaikenlainen seksuaalisuus on irstautta ja haureutta ja ruumiin heikkoutta ja mä olen sellaisen kaiken yläpuolella. Olenhan parempi ihminen kuin muut. :ahem: :thumbup:

Eli mulla ei käy flaksi. :(
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Aurinkokin alkoi paistamaan, lähdenpä siis kopistelemaan kuistia.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Pirun tuulinen sää ja tietty just tänään piti lähteä ampumaan rynnäkköpyssyllä. Kova puuskittainen sivutuuli pääsi hajottamaan kasaa, mutta kympin sarjasta 94p ja kääntyvistä 158p on tuulituloksiksi ihan mukiin meneviä. Riittävät kiitettäviin arvoihin palvelusammunnoista, mutta eihän niitä tuommoisiksi kehtaa jättää. Pitää käydä paremmalla säällä tekemässä kunnon tulokset.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Silloin kun mä olin armeijassa niin ei ollut mitään pyssyjä vaan me heitettiin ne luodit siitä taulusta läpi. Ite piti ne taulutkin käännellä, vaikka oli 50C pakkasta ja aivan kauhee helleaalto.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Kyllä alkaa Vanhanen olemaan ahtaalla:
Vanhasen mukaan SDP:n johdosta on esitetty kansanvaltaa halventavia lausuntoja siitä, että vaalitulos olisi ollut ostettavissa ja että kansalaiset ovat äänestäneet vaaleissa väärin. Pääministeri sanoi, ettei siedä tällaisia puheita.
Minkä vuoksi ehdokkaat sitten kampanjoivat ja mainostavat itseään, jos kerran vaalibudjetilla ei ole vaikutusta vaalitulokseen?

Jos laittomin keinoin paisuttaa vaalibudjettia, niin eikös se ole vähän niinkuin vallan varastamista?
 

Örfil

Guest
burb sanoi:
Silloin kun mä olin armeijassa niin ei ollut mitään pyssyjä vaan me heitettiin ne luodit siitä taulusta läpi. Ite piti ne taulutkin käännellä, vaikka oli 50C pakkasta ja aivan kauhee helleaalto.
.. ja kapiaiset oli tahallaan viilannut luodin päät pyöreiksi että niitä oli vaikea heittää taulun läpi. Ja ite jouduttiin paikkaamaan ampumataulut pihkalla ja koivun lehdillä. Ja sotkun munkit oli kieritetty pihahiekassa, siellä mitään sokeria ollut :nope:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jussi sanoi:
.. ja kapiaiset oli tahallaan viilannut luodin päät pyöreiksi että niitä oli vaikea heittää taulun läpi. Ja ite jouduttiin paikkaamaan ampumataulut pihkalla ja koivun lehdillä. Ja sotkun munkit oli kieritetty pihahiekassa, siellä mitään sokeria ollut :nope:
Kohta sotkusta ei saa munkkejakaan. Pirun terveysfasistit:thumbfh:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Katsoneeko kukaan muu forumisti kakkosen (ei Kakkosen) suurta urheilugaalaa? Imitoidut urheilijat ym. eivät taida olla oikein innoissaan imitoinneista. :eek:
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Kauppa on käynyt hyvin!
Päivän mittaan myin traktorin, 2 silppuria, takakuormaimen ja sähköpaimenen.
Halvalla menivät, mutta menkööt!:p
 
Ylös