Gearloose sanoi:
Mulla on erityisen huonoja kokemuksia tuosta Vannetukusta. Kannattaa heti ensimmäiseksi tarkistaa vanteiden mallit ja offsetit, ennen kuin asennuttaa kumit vanteille. Jos siis tuolta olet tilaamassa.
Olit ihan saakelin oikeassa.
Varoituksesi oli hyvä ja aiheellinen. Otin varoituksesi vakavissani ja siksi kävinkin heti lähetyksen tultua tarkistamassa sen sisällön. Ihan varmuuden vuoksi.
Ihan täyttä katastrofia ei tapahtunut, lähinnä harmillinen lisäduunia ja vaivaa aiheuttava homma.
Lähetyksen sisältö näytti hyvältä: Offsetit oli oikein ja kaikissa vanteissa samat, pultteja oli oikea määrä, vanteet oli juuri ne vanteet mitkä pitikin ja koko oli oikea, soviterenkaat oli täysin oikeat.
Ainoa asia, jota en pystynyt tarkistamaan, oli pulttien kierteen nousu, koska mulla ei vanteiden saapuessa vielä ollut nykyistä autoa että ois päässyt tarkistamaan, enkä tiennyt sen pulttien kierteen nousua enkä löytänyt sitä mistään.
Varmaan arvaatkin miten asennusvaiheessa kävi?
Noh, tietenkin niin, että just se ainoa asia jota en päässyt tarkistamaan, ja oletin muutenkin että tottakai se on oikein kun kaikki muukin oli, olikin pielessä. Pulttien jengoissa oli liian pieni nousu, eivätkä ne tietenkään sopineet. :jaska: :jaska:
Noh, nyt ajelen lainapulteilla ja tänään laitoin reklamaation Vannetukkuun jossa vaadin sekä uudet pultit että niiden vaihtotyön noiden lainapulttien tilalle.
Vähän ristiriitaiset fiilikset nyt Vannetukun suhteen: Hinta oli todella hyvin kohdallaan, palvelu toimi todella nopeasti ja joustavasti...mutta muuten täydellisen hyvässä vannesarjassa onkin väärät pultit.
Silti...voisin kuvitella tilaavani sieltä vanteita jatkossakin.
Ihan riippuen siitä miten vähällä urputuksella ja miten nopeasti hoitavat mulle uudet pultit ja maksavatko myös kustannukset niiden vaihdosta. Joo, voisin tietty vaihtaa ne pultit itsekin mutta a) Mulla ei ole tällä hetkellä momenttiavainta ja b) mun mielestä Vannetukun tulee ilman muuta maksaa vaihtotyö siellä, missä ne väliaikaiset pultit tuohon laitettiin ja mistä ne lainattiin.