Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Soon sitten Itävaltakin tästä päivästä lukien kuukauden verran Schengenin alueen ulkopuolella. Aivan oikein, potkupallon EM-kisojen vuoksi, pyrkivät jo rajalla käännyttämään kaikki potkupallohuligaanit takaisin :frank:
Eihän Enklanti ole etes kisoissa mukana!:eek!:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Gearloose sanoi:
Mulla on erityisen huonoja kokemuksia tuosta Vannetukusta. Kannattaa heti ensimmäiseksi tarkistaa vanteiden mallit ja offsetit, ennen kuin asennuttaa kumit vanteille. Jos siis tuolta olet tilaamassa.

Olit ihan saakelin oikeassa. :( Varoituksesi oli hyvä ja aiheellinen. Otin varoituksesi vakavissani ja siksi kävinkin heti lähetyksen tultua tarkistamassa sen sisällön. Ihan varmuuden vuoksi.

Ihan täyttä katastrofia ei tapahtunut, lähinnä harmillinen lisäduunia ja vaivaa aiheuttava homma.

Lähetyksen sisältö näytti hyvältä: Offsetit oli oikein ja kaikissa vanteissa samat, pultteja oli oikea määrä, vanteet oli juuri ne vanteet mitkä pitikin ja koko oli oikea, soviterenkaat oli täysin oikeat.
Ainoa asia, jota en pystynyt tarkistamaan, oli pulttien kierteen nousu, koska mulla ei vanteiden saapuessa vielä ollut nykyistä autoa että ois päässyt tarkistamaan, enkä tiennyt sen pulttien kierteen nousua enkä löytänyt sitä mistään.
Varmaan arvaatkin miten asennusvaiheessa kävi? :D
Noh, tietenkin niin, että just se ainoa asia jota en päässyt tarkistamaan, ja oletin muutenkin että tottakai se on oikein kun kaikki muukin oli, olikin pielessä. Pulttien jengoissa oli liian pieni nousu, eivätkä ne tietenkään sopineet. :jaska: :jaska:
Noh, nyt ajelen lainapulteilla ja tänään laitoin reklamaation Vannetukkuun jossa vaadin sekä uudet pultit että niiden vaihtotyön noiden lainapulttien tilalle.

Vähän ristiriitaiset fiilikset nyt Vannetukun suhteen: Hinta oli todella hyvin kohdallaan, palvelu toimi todella nopeasti ja joustavasti...mutta muuten täydellisen hyvässä vannesarjassa onkin väärät pultit.

Silti...voisin kuvitella tilaavani sieltä vanteita jatkossakin.
Ihan riippuen siitä miten vähällä urputuksella ja miten nopeasti hoitavat mulle uudet pultit ja maksavatko myös kustannukset niiden vaihdosta. Joo, voisin tietty vaihtaa ne pultit itsekin mutta a) Mulla ei ole tällä hetkellä momenttiavainta ja b) mun mielestä Vannetukun tulee ilman muuta maksaa vaihtotyö siellä, missä ne väliaikaiset pultit tuohon laitettiin ja mistä ne lainattiin.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Eihän Enklanti ole etes kisoissa mukana!:eek!:
Taitaapi olla niin, ettei ne pahimmat huligaanit välttämättä edes tule Britteinsaarilta lain. Enämpi kattelisin vaikka noiden polakkien perään.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Taitaapi olla niin, ettei ne pahimmat huligaanit välttämättä edes tule Britteinsaarilta lain. Enämpi kattelisin vaikka noiden polakkien perään.
Sakemannit ja Hollantilaiset on myös viime aikoina loistanut tällä rintamalla... :nope:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kattelin Ilosaaren sivuja. Hyvältähän tuo ohjelma näytti, mitä nyt Kauko Röyhkä & Pepe Deluxé samaan aikaan pistetty esiintymään.

Nyt pitäisi se vuorokausi valvoa, jo haukotuttaa. Ottaa kahvia.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Silti...voisin kuvitella tilaavani sieltä vanteita jatkossakin.
Ihan riippuen siitä miten vähällä urputuksella ja miten nopeasti hoitavat mulle uudet pultit ja maksavatko myös kustannukset niiden vaihdosta. Joo, voisin tietty vaihtaa ne pultit itsekin mutta a) Mulla ei ole tällä hetkellä momenttiavainta ja b) mun mielestä Vannetukun tulee ilman muuta maksaa vaihtotyö siellä, missä ne väliaikaiset pultit tuohon laitettiin ja mistä ne lainattiin.

Kyllä vain. Asia hoitui urputtamatta ja uudet pultit ovat täällä viimeistään huomenna, eikä vanhojakaan tarvitse palauttaa. :thumbup: Näin hommien pitää toimia.
 

Örfil

Guest
Villapaitamaan miehet eli Pagan's Mind olis Imatralla elokuussa. Nyt menee vakavaan harkintaan jos menis festareille ekan kerran liki 30-vuoteen.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Toisen mukaan toista toisen mukaan toista. Tarkoittavat samaa vaikka ovat ihan eri asia..kait.
"Eläkkeeseen oikeuttavat palkattomat etuudet"
"Eläkkeestä vähennettävät ensisijaiset etuudet"
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Onkohan vika mun koneessa vai täällä forumilla, kun noi viewit pysyy samassa lukemassa koko ajan, mutta se kommentointisarakelaskuri kuitenkin toimii?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
72 sanoi:
Onkohan vika mun koneessa vai täällä forumilla, kun noi viewit pysyy samassa lukemassa koko ajan, mutta se kommentointisarakelaskuri kuitenkin toimii?
Se on Wanha vika josta on ennenkin ollut juttua. Ihan tuttu ominaisuus tällä forumilla.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Runar ja Kyllikki sanoi:
Se on Wanha vika josta on ennenkin ollut juttua. Ihan tuttu ominaisuus tällä forumilla.

Ahaa. Se muuten korjaantu just.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
72 sanoi:
Ahaa. Se muuten korjaantu just.
No se on toiminut pitkään niin, että "Views" saattaa olla vaikkapa lukemassa 1 vaikka kuinka moni kävisi toikissa. Sitten jossain vaiheessa Views yhtäkkiä pomppaa todelliseen lukemaan. Sitten se taas juuttuu vähäksi aikaa johonkin lukemaan ja taas sitten jossain vaiheessa yhtäkkiä pomppaa oikeaan lukemaan.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Runar ja Kyllikki sanoi:
No se on toiminut pitkään niin, että "Views" saattaa olla vaikkapa lukemassa 1 vaikka kuinka moni kävisi toikissa. Sitten jossain vaiheessa Views yhtäkkiä pomppaa todelliseen lukemaan. Sitten se taas juuttuu vähäksi aikaa johonkin lukemaan ja taas sitten jossain vaiheessa yhtäkkiä pomppaa oikeaan lukemaan.

Ai se onkin sellanen meininki, hyvä tietää.
 

Gearloose

Member
Liittynyt
13.6.2003
Viestit
379
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kyllä vain. Asia hoitui urputtamatta ja uudet pultit ovat täällä viimeistään huomenna, eikä vanhojakaan tarvitse palauttaa. :thumbup: Näin hommien pitää toimia.
Joo, kyllä ne ainakin yrittävät hyvin palvella ja myös myöntävät virheensä. Kuitenkin jos vanhat merkit pitävät paikkansa, saat postissa uudet täsmälleen samanlaiset ja vääränlaiset pultit, tai jotain muuta hämärää.

Tuskin niillä kuitenkaan asiakkaista riittäisi jos kaikki toimitukset järjestään menisivät puihin.

Nimimerkki: Riittääkö kolme vannetta? :)
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Otin puolen tunnin tirsat, nyt juon kahvia ja lähden just nikkaroimaan kuistia.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ajattelin perustaa bändin nimeltä Crocks With Helmets, soittaisin siinä kakkospedaalia. Yks biisi vois mennä vaikka näin:

Kuin tuuliajolla mä olen ilman sua - ilman sua
vene vailla valkamaa nyt vain...


Biisin nimi olis vaikka toi noin Too Muck Money.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Knoukkari sanoi:
Otin puolen tunnin tirsat, nyt juon kahvia ja lähden just nikkaroimaan kuistia.
Tuon ensimmäisen osion haluaisin toteuttaa itsekin (tuplana), mutta juuri nyt se ei ole mahdollista. :eek:
 
Ylös