Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Julkinen terveydenhuolto toimii kohdallani, vieläpä ripeästi:eek: 12.6. pään magneettikuvaus ja posti toi lappusen, jotta heti perään verikokeet.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Juuri tänne osastoon:

Kohumimmi Susanna Sievinen paljastaa tuoreessa blogikirjoituksessaan pahoinpitelijänsä etunimen ja muitakin tuntomerkkejä tästä.

Susanna sai köniinsä taannoisella Rivieran-reissullaan. Tapahtumat alkoivat mennä väärään suuntaan jo ensimmäisenä lomapäivänä, jolloin Susanna joutui sanaharkkaan Pauliina-nimisen nuoren naisen kanssa. Saman päivän iltana Pauliinan ja Susannan välille syntyi uusi kärhämä, jonka päätteeksi Pauliinan miesystävä heitti Susannan pihalle majapaikasta.

– Kaikella on tarkoituksensa, vaikken olisi niin Pekan lahjoittamista ruhjeista välittänytkään. Oikea MIES olisi lopettanut kissatappelun sanallisesti komentamalla misut huoneisiinsa loppuyöksi ja kehoittanut jokaista miettimään anteeksipyyntö-puheensa, Susanna kirjoittaa blogissaan, jonne pääset

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
- Itse asiassa en edes selvittänyt julkisen puolen mahdollisuutta, jos jotain operaatiota tarvitaan niin se menee kuitenkin yksityisellä nopeammin.

- Samaten näin saan varmasti parhaan mahdollisen hoidon (se herättää jotenkin luottamusta, kun lekurin seinällä roikkuu Kalle Palanderin ja Tanja Poutiaisen kilpailuliivit, joissa lukee "Kiitos X" - X:n paikalla toki lekurin nimi)

- On kuitenkin duunipaikan kautta vakuutus, joka korvaa myös vapaa-ajalla (ja kilpaurheilussa) sattuneet tapaturmat 0 omavastuulla, niin ehkä tuota kannattaa odottaa

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Olen varmaan ainut joka onnistuu seuraavassa Gran Prix4-pelissä:
Australiassa sadekelillä pääasuoralla menetän auton hallinnan n. 35km/h vauhdeissa ja etenen sivuttain n. 50m matkan asvaltilla ja pääsuoran jälkeisellä hietikolla auto pysähty seinään.

Kuivalla kelillä onnistunut pyörähtämään alle 30km/h vauhdeissa ja märällä kelillä tekemään 720-astetta alle 30km/h vauhdeissa [Tietenkään en painanut kaasua missään vaiheessa].

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Rusina sanoi:
Olen varmaan ainut joka onnistuu seuraavassa Gran Prix4-pelissä:
Australiassa sadekelillä pääasuoralla menetän auton hallinnan n. 35km/h vauhdeissa ja etenen sivuttain n. 50m matkan asvaltilla ja pääsuoran jälkeisellä hietikolla auto pysähty seinään.

Kuivalla kelillä onnistunut pyörähtämään alle 30km/h vauhdeissa ja märällä kelillä tekemään 720-astetta alle 30km/h vauhdeissa [Tietenkään en painanut kaasua missään vaiheessa].
Gp4:n kun sais...tai edes kolmosen.

Mangelo

Well-known member
Sauvakävelijät ovat perkeleen keksintö. Tuhoavat pururatoja pahemmin kuin pudonnutta äänenvaimenninta etsivät mopopojat.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Jee, silmätipat autto ainakin melkein kuus tuntia :thumbup: Kohta vedän toisen satsin, niin sit voi nukkua kirkkain silmin!

Pitäiskö ostaa sauvakävelysauvat?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa

Tuosta tuli mieleen kaverini, joka sinnikkäästi siirtää kännynsä tekstareita tietokoneelle ennen kännyn viemistä korjattavaksi. Ei kylläkään pitäisi kiusata, kun itselle tulee tietysti sama ongelma, jos toista kiusaa. :cool:

Mangelo

Well-known member
Juskanen sanoi:
Pitäiskö ostaa sauvakävelysauvat?
Muista sitten kävellä prikulleen samoja uria kuin muutkin, ja hakata sauvoilla sivustat muusiksi. Ota mukaan myös kaverisi, niin voitte kävellä rinnakkain ja pilata pururadan koko leveydeltä :thumbfh:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Zaikom sanoi:
Muista sitten kävellä prikulleen samoja uria kuin muutkin, ja hakata sauvoilla sivustat muusiksi. Ota mukaan myös kaverisi, niin voitte kävellä rinnakkain ja pilata pururadan koko leveydeltä :thumbfh:
Jalat ei oikein tahdo kestää juoksua, oon rasitusvammaherkkä. Pyöräily on mulle liian vaarallista. Mietin, että kävelyyn sais vauhtia sauvoilla, ja vissiin se tekis ihan hyvää niskoille. Hartioiden seutu kun tahtoo aina olla jumissa. Ja alan olla jo sauvakävelyiässäkin :eek:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Sinnikäs myyntimies

Taisipa äskeinen puhelinmyyjä saada 'hieman' tylyn kohtelun.
- Kaveri aloitti puhelun niin reippaasti kuin myyntimies vain osaa.
- Vastasin asiallisesti, koska oletin puhelun liittyvän työhön.
- Kundi kertoi tarjoavansa minulle pölypusseja suoraan postiluukkuun.
- Sanoin hellävaraisesti, että juuri nyt minua eivät pölypussit kiinnosta. (olen työpaikalla)
- Kysyin, että mistä hän on numeroni saanut ja miksi juuri minulle tarjoaa siivousvälineitä. (numeroni ei ole luetteloissa)
En saanut vastausta.
- Hän alkoi taas kehua, miten minun kannattaisi...
- Sanoin uudelleen, että minä en ole todellakaan kiinnostunut pölypusseista.
- Tämä jatkoi kysymällä montako pölypussia minulla menee vuodessa.
Voi taivahan Jumala. :doubtful:
- Sanoin, että en ole laskenut ja suosittelen, että soitat jo seuraavalle asiakkaalle.
- Kundi toivotti hyvää kesää. :thumbup:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Juskanen sanoi:
Jalat ei oikein tahdo kestää juoksua, oon rasitusvammaherkkä. Pyöräily on mulle liian vaarallista. Mietin, että kävelyyn sais vauhtia sauvoilla, ja vissiin se tekis ihan hyvää niskoille. Hartioiden seutu kun tahtoo aina olla jumissa. Ja alan olla jo sauvakävelyiässäkin :eek:
Tai sitten kannattaa ostaa auto ;) Hinta on muuten laskenut viime jutteluistamme!

Vesku

Maatalousneuvos
Olga sanoi:
- Sanoin hellävaraisesti, että juuri nyt minua eivät pölypussit kiinnosta. (olen työpaikalla)
- Kysyin, että mistä hän on numeroni saanut ja miksi juuri minulle tarjoaa siivousvälineitä. (numeroni ei ole luetteloissa)
En saanut vastausta.
- Sanoin, että en ole laskenut ja suosittelen, että soitat jo seuraavalle asiakkaalle.
Soitin juuri äsken tonne!

puhelinmyynnin kieltäminen:
0600 13 404 ma-pe 8.30-18.00 (0,39 EUR/min+pvm)

Känny kiinni!:ahem:
3 v voimassa, lankapuhelin "suljettu" jo aikaisemmin. Ehkä n 50-70 % mainospuheluista estää?:doubtful: Ei varmaan aivan kaikkia?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Vesku sanoi:
Soitin juuri äsken tonne!

puhelinmyynnin kieltäminen:
0600 13 404 ma-pe 8.30-18.00 (0,39 EUR/min+pvm)

Känny kiinni!:ahem:
3 v voimassa, lankapuhelin "suljettu" jo aikaisemmin. Ehkä n 50-70 % mainospuheluista estää?:doubtful: Ei varmaan aivan kaikkia?
Kiitos vinkistä. :ahem:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Aika merkityksetön pikku juttu ilmeisesti:
EU:n komissio antoi illalla koko unionin laajuisen säteilyvaroituksen Krskon ydinvoimalan jäähdytysjärjestelmässä ilmenneen ongelman vuoksi.

Kansainvälinen atomienergiajärjestö IAEA kertoo seuraavansa tarkoin
Slovenian Krskon ydinvoimalaa, joka jouduttiin ajamaan eilen illalla alas jäähdytysjärjestelmän ongelmien vuoksi.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Olga sanoi:
En saanut vastausta.
Hyviä vastausehdotuksia:
- Onks sulla Dysoniin pölypusseja?
- Onks sulla All-away:hin pölypusseja?
- Onks sulla Pro-Aqua:an pölypusseja?

Noi ei taida yksikään käyttää mitään pölypusseja...