kouvotsvoni
Banjottu
Julkinen terveydenhuolto toimii kohdallani, vieläpä ripeästi 12.6. pään magneettikuvaus ja posti toi lappusen, jotta heti perään verikokeet.
Kohumimmi Susanna Sievinen paljastaa tuoreessa blogikirjoituksessaan pahoinpitelijänsä etunimen ja muitakin tuntomerkkejä tästä.
Susanna sai köniinsä taannoisella Rivieran-reissullaan. Tapahtumat alkoivat mennä väärään suuntaan jo ensimmäisenä lomapäivänä, jolloin Susanna joutui sanaharkkaan Pauliina-nimisen nuoren naisen kanssa. Saman päivän iltana Pauliinan ja Susannan välille syntyi uusi kärhämä, jonka päätteeksi Pauliinan miesystävä heitti Susannan pihalle majapaikasta.
– Kaikella on tarkoituksensa, vaikken olisi niin Pekan lahjoittamista ruhjeista välittänytkään. Oikea MIES olisi lopettanut kissatappelun sanallisesti komentamalla misut huoneisiinsa loppuyöksi ja kehoittanut jokaista miettimään anteeksipyyntö-puheensa, Susanna kirjoittaa blogissaan, jonne pääset
Susanna kirjoittaa blogissaan, jonne pääset... Enkä pääse, kun ei ole linkkejä:thumbfh:Mutku sanoi:Juuri tänne osastoon:
Gp4:n kun sais...tai edes kolmosen.Rusina sanoi:Olen varmaan ainut joka onnistuu seuraavassa Gran Prix4-pelissä:
Australiassa sadekelillä pääasuoralla menetän auton hallinnan n. 35km/h vauhdeissa ja etenen sivuttain n. 50m matkan asvaltilla ja pääsuoran jälkeisellä hietikolla auto pysähty seinään.
Kuivalla kelillä onnistunut pyörähtämään alle 30km/h vauhdeissa ja märällä kelillä tekemään 720-astetta alle 30km/h vauhdeissa [Tietenkään en painanut kaasua missään vaiheessa].
?Juskanen sanoi:Kohta vedän toisen satsin, niin sit voi nukkua kirkkain silmin!
Muista sitten kävellä prikulleen samoja uria kuin muutkin, ja hakata sauvoilla sivustat muusiksi. Ota mukaan myös kaverisi, niin voitte kävellä rinnakkain ja pilata pururadan koko leveydeltä :thumbfh:Juskanen sanoi:Pitäiskö ostaa sauvakävelysauvat?
Jotkut on näemmä yllättävän taitavia lukeen rivien välistäMehe Rienarsuo sanoi:
Jalat ei oikein tahdo kestää juoksua, oon rasitusvammaherkkä. Pyöräily on mulle liian vaarallista. Mietin, että kävelyyn sais vauhtia sauvoilla, ja vissiin se tekis ihan hyvää niskoille. Hartioiden seutu kun tahtoo aina olla jumissa. Ja alan olla jo sauvakävelyiässäkinZaikom sanoi:Muista sitten kävellä prikulleen samoja uria kuin muutkin, ja hakata sauvoilla sivustat muusiksi. Ota mukaan myös kaverisi, niin voitte kävellä rinnakkain ja pilata pururadan koko leveydeltä :thumbfh:
Tai sitten kannattaa ostaa auto Hinta on muuten laskenut viime jutteluistamme!Juskanen sanoi:Jalat ei oikein tahdo kestää juoksua, oon rasitusvammaherkkä. Pyöräily on mulle liian vaarallista. Mietin, että kävelyyn sais vauhtia sauvoilla, ja vissiin se tekis ihan hyvää niskoille. Hartioiden seutu kun tahtoo aina olla jumissa. Ja alan olla jo sauvakävelyiässäkin
Soitin juuri äsken tonne!Olga sanoi:Taisipa äskeinen puhelinmyyjä saada 'hieman' tylyn kohtelun.
- Kaveri aloitti puhelun niin reippaasti kuin myyntimies vain osaa.
- Vastasin asiallisesti, koska oletin puhelun liittyvän työhön.
- Kundi kertoi tarjoavansa minulle pölypusseja suoraan postiluukkuun.
- Sanoin hellävaraisesti, että juuri nyt minua eivät pölypussit kiinnosta. (olen työpaikalla)
- Kysyin, että mistä hän on numeroni saanut ja miksi juuri minulle tarjoaa siivousvälineitä. (numeroni ei ole luetteloissa)
En saanut vastausta.
- Hän alkoi taas kehua, miten minun kannattaisi...
- Sanoin uudelleen, että minä en ole todellakaan kiinnostunut pölypusseista.
- Tämä jatkoi kysymällä montako pölypussia minulla menee vuodessa.
Voi taivahan Jumala. :doubtful:
- Sanoin, että en ole laskenut ja suosittelen, että soitat jo seuraavalle asiakkaalle.
- Kundi toivotti hyvää kesää. :thumbup:
Kiitos vinkistä. :ahem:Vesku sanoi:Soitin juuri äsken tonne!
puhelinmyynnin kieltäminen:
0600 13 404 ma-pe 8.30-18.00 (0,39 EUR/min+pvm)
Känny kiinni!:ahem:
3 v voimassa, lankapuhelin "suljettu" jo aikaisemmin. Ehkä n 50-70 % mainospuheluista estää?:doubtful: Ei varmaan aivan kaikkia?
EU:n komissio antoi illalla koko unionin laajuisen säteilyvaroituksen Krskon ydinvoimalan jäähdytysjärjestelmässä ilmenneen ongelman vuoksi.
Kansainvälinen atomienergiajärjestö IAEA kertoo seuraavansa tarkoin
Slovenian Krskon ydinvoimalaa, joka jouduttiin ajamaan eilen illalla alas jäähdytysjärjestelmän ongelmien vuoksi.
Hyviä vastausehdotuksia:Olga sanoi:Taisipa äskeinen puhelinmyyjä saada 'hieman' tylyn kohtelun.
- Kaveri aloitti puhelun niin reippaasti kuin myyntimies vain osaa.
- Vastasin asiallisesti, koska oletin puhelun liittyvän työhön.
- Kundi kertoi tarjoavansa minulle pölypusseja suoraan postiluukkuun.
- Sanoin hellävaraisesti, että juuri nyt minua eivät pölypussit kiinnosta. (olen työpaikalla)
- Kysyin, että mistä hän on numeroni saanut ja miksi juuri minulle tarjoaa siivousvälineitä. (numeroni ei ole luetteloissa)
En saanut vastausta.
- Hän alkoi taas kehua, miten minun kannattaisi...
- Sanoin uudelleen, että minä en ole todellakaan kiinnostunut pölypusseista.
- Tämä jatkoi kysymällä montako pölypussia minulla menee vuodessa.
Voi taivahan Jumala. :doubtful:
- Sanoin, että en ole laskenut ja suosittelen, että soitat jo seuraavalle asiakkaalle.
- Kundi toivotti hyvää kesää. :thumbup: