Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Joni

Well-known member
Törmäsin Anna Erikksoniin rautatien asemalla. Olipa maukkaat bootsit! :tongue: Matxin olis pitäny olla paikalla! :alppu:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Vellu sanoi:
Hyviä vastausehdotuksia:
- Onks sulla Dysoniin pölypusseja?
- Onks sulla All-away:hin pölypusseja?
- Onks sulla Pro-Aqua:an pölypusseja?

Noi ei taida yksikään käyttää mitään pölypusseja...
Meinasin kysyä siltä tyypiltä, että miten se postiluukkuun tuleva pölypussi toimii, pysyykö se kiinni, estääkö se postin tulemisen. Olin kuitenkin jo niin kärmeissäni sen soitosta, etten viitsinyt laskea leikkiä.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Sonera on edelleenkin itsestään. Päättivät lakkauttaa tuon yhteystyypin mikä itsellä on. Harmi ettei tuosta tullut yhtään minnekään ilmoitusta..yhtäkkiä vain yhteys poistui ja parin tunnin jälkeen kun koitti mennä nettiin, niin piti olla rekisteröimässä uutta ja kallista yhteyttä.

Uusi yhteys ei päästä kaikille nettisivuille..esim. VR-Zonen ja ilotulite.net:n keskustelupalstat.

Lisäksi en ole päässyt puhelimen/netin kautta läpi heidän asiakaspalveluun viimeiseen pariin kuukauteen.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
kouvotsvoni sanoi:
Heh, Sonera:thumbup:
Niin.. ja siis oletan, että kyseessä on kallis yhteys, koska Soneran nettisivuilta ei löytynyt tuota yhteyttä ja saatavuuskyselyn mukaan tänne ei saa tuota yhteyttä mitä käyttäen tätä viestiä kirjoitan :jaska:

Päivitystä:
Sain tietää, että yhteyteni (10/10) kustantaa nyt 33€/kk.. kun vielä viime laskussa oli 20€/kk :jaska:
Tuokin tieto tuli Tietokone-lehden artikkelista tuosta liittymästä..

"Your system policy has denied access to the requested URL."
Tollanen virheilmoitus tulee ilotulite.net sivustolle mennessä ja VR-Zonen keskustelupalstalle eksyessä :S

Viimeksi muokattu:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Mua nyt vahan jurppii, etta olin super iloinen bongatessani Magnan ja Ilmoitin asiasta Runarille tuola upsien toikissa, eika han reagoi mitenkaan!!! KUULITTEKO EI MITENKAAN! VAIKKA NAIN SAMAN HARVINAISEN PRATKA MERKIN KU RUNILLA! Nii. :nope:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Juskanen sanoi:
Jalat ei oikein tahdo kestää juoksua, oon rasitusvammaherkkä. Pyöräily on mulle liian vaarallista. Mietin, että kävelyyn sais vauhtia sauvoilla, ja vissiin se tekis ihan hyvää niskoille. Hartioiden seutu kun tahtoo aina olla jumissa. Ja alan olla jo sauvakävelyiässäkin :eek:
Sauvakävely on yllättävänkin tehokas laji. Suosittelen! Itsehän olen harrastanut sitä huonojen hiihtokelien takia syksyllä ja talvella.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
lara sanoi:
Mua nyt vahan jurppii, etta olin super iloinen bongatessani Magnan ja Ilmoitin asiasta Runarille tuola upsien toikissa, eika han reagoi mitenkaan!!! KUULITTEKO EI MITENKAAN! VAIKKA NAIN SAMAN HARVINAISEN PRATKA MERKIN KU RUNILLA! Nii. :nope:
Se on nukkumassa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Hong Kongin postin kautta Suomeen lähetetyn postilähetyksen kulkua voi seurata Suomen postin sivulta hongkongilaisella Tracking Numberilla heti kun lähetys saapuu Suomen postin käsiteltäväksi. Sitä ennen lähetyksen kulkua seurataan tietenkin Hong Kongin postin sivulta.

Jenkeistä tulevat USPS:n lähetykset voi taasen seurata USPS:n sivulta omilta loppuun asti. Seuranta on todella yksityiskohtainen.

Hienoa!
EU:sta lähetettyjen lähetysten kulkuahan sitten varmaan voikin seurata todella tarkasti, kun kaukomailta lähteneidenkin kulkua voi seurata about sekunnilleen?

Väärin. :(

Esim. Saksasta Suomeen lähteneiden pakettien seurantaa ei voi netissä (tai ylipäätään muuallakaan) suorittaa käytännössä ollenkaan. Sen verran sillä koodilla näkee, että lähetys on olemassa ja että se on otettu käsittelyyn ja seuraavan kerran tulee merkintä kun vastaanottaja on kuitannut lähetyksen vastaanotetuksi. Mitään väliaikatietoja ei ole. Ei ainakaan yhdessäkään Louisilta tulleessa lähetyksessä ole ollut.
Eläköön EU! :D

Gearloose

Member
Joku huusi juuri työpaikan käytävällä "suoritan aloitushuudon!" :eek!:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Toissapäivänä kävelin töissä linjaa, 7 kilometrin metsämatkalla nousua tuli yli 400 metriä. Pahin oli gps:n mukaan sadan metrin matkalla nousua 38m. Joutui menemään välillä nelivetoa. Seurasin hirvenjälkiä, ajattelin että jos nuo ovat päässeet mäelle jyrkänteen selvittäen niin kyllä minäkin.. lähdetään sitten saappaat jalassa.