burb
.
Vastasitko korrektilla tavalla?Gearloose sanoi:Joku huusi juuri työpaikan käytävällä "suoritan aloitushuudon!" :eek!:
Vastasitko korrektilla tavalla?Gearloose sanoi:Joku huusi juuri työpaikan käytävällä "suoritan aloitushuudon!" :eek!:
Suosittelen kunnollisia suunnistuskenkiä. VJ:n Integratorit tai Twisterit.Ylen Sankia Priha sanoi:Ilkeä se onkin metsässä paljasjaloin rämpiä
Niin minäki.Knoukkari sanoi:Minä juon nyt kahvia.
Jysärijuomaa :eek!:Juskanen sanoi:Minäpä juon sangriaa :ahem:
Tuleekohan tästä (taas) känniin? :doubtful: No, ei se mitn, huomenna ei tarvii muuta ku selvitä jakkupukuostoksille ennen kuin kaupat menee kiinni...OoPee sanoi:Jysärijuomaa :eek!:
http://www.youtube.com/watch?v=bZTsW8WKy5cJuskanen sanoi:Tuleekohan tästä (taas) känniin? :doubtful: No, ei se mitn, huomenna ei tarvii muuta ku selvitä jakkupukuostoksille ennen kuin kaupat menee kiinni...
Voi kultaseni, en tietenkään vihaa sua enkä juttujas. Enhän mä muuten ois tuolla ulkomaanpellet-toikissa tarjoutunut järkkäämään sulle omAlla koneella säilytettävää versiota/CD_lle/DVD:lle poltettavaa versiota siitä sun "voitin voiton!"-hetkestä. MUTTA SÄ ET EDES VASTANNUT MULLE HALUUTKO SEN VAI ET!! :frank:lara sanoi:Runar vihaa mua ja mun juttuja. :frank:
Ruunar ei tykkää siitä, että Noppis esiinty larana ja meni vielä voittamaan voiton. :frown:OoPee sanoi:Minkäköhän takia Runar muuten vihaa laraa, mitään pahaa kun ei ole lara Runarille tehny? Ikuna ja missään :nope: :thumbdown
Minä muuten söin tänään silakoita.Knoukkari sanoi:Minä juon nyt kahvia.
:yuck:AJ sanoi:Minä muuten söin tänään silakoita.
Sopivasti leivitetyt silakat ovat paistettuina erinomaista evästä perunamuusin kera.AJ sanoi:Minä muuten söin tänään silakoita.
Miguel sanoi:Mopedijätkät ei tykkää drag queen jätkistä.
Ei ne kyllä ihan tuolta näyttäneet.Olga sanoi::yuck:
Eikä siihen aina kahvikuppiakaan tarvii...Nopeahuoli sanoi:Yks kuppi kahvia viela ja sit saa kayda siihen kuuluisaan asentoon :ahem: :ahem: