Knoukka
Well-known member
Kyykkypaskat väännät?Nopeahuoli sanoi:Yks kuppi kahvia viela ja sit saa kayda siihen kuuluisaan asentoon :ahem: :ahem:
Kyykkypaskat väännät?Nopeahuoli sanoi:Yks kuppi kahvia viela ja sit saa kayda siihen kuuluisaan asentoon :ahem: :ahem:
Minä näyttäisin, jos silakoita söisin.AJ sanoi:Ei ne kyllä ihan tuolta näyttäneet.
Ja sitten tullaan heti elvistelemään tänne. Minä hiihdän joka päivä puusuksilla saman verran työvoimatoimistoon ja kelalle. Ja sitten iltahommina nuolen postimerkkejä postille ja viipaloin perunoita chipsitehtaalle ja huolehdin Nokian viemärijärjestelmästä.Jason DeVillain sanoi:Tulipa vetäistyä kesäyön marssi, 30 km:n versio sauvoilla...
Juu, ellei moottoriveneessä ole merkkiä (=lippu), joka kertoo rajoitetusta liikkuvuudesta (käytännössä kömpelyydestä), ainakin Ruottinlaivoilla on tämmöset...72 sanoi:Oltiin eilen työporukalla Hki sightseeingillä merellä, meidän kippo ei väistänyt purjevenettä, ja purjevene tuli kylkeen. Sen kippari kuvas meidät videokameralla. Onneksi hallitsi purjeveneensä. Jos oon oikein ymmärtänyt, väistövelvollisuus on aina moottoroidulla aluksella.
Olisi hienoa, jos asia olisi noin myös maaliikenteessä. :ahem:72 sanoi:Jos oon oikein ymmärtänyt, väistövelvollisuus on aina moottoroidulla aluksella.
No minnes muualle?Partsi sanoi:Ja sitten tullaan heti elvistelemään tänne.
Nyt oot ymmärtänyt väärin. Toi sääntöhän johtuu siitä, että purjeveneellä väistäminen on hankalampaa kuin moottoriveneellä. Eli jos vastaavaa sääntöä soviteltais liikenteeseen, se menis niin, että se väistää kuka helpoiten voi sen tehdä. Eli kävelijät ja pyöräilijät.Jacques sanoi:Olisi hienoa, jos asia olisi noin myös maaliikenteessä. :ahem:
Ja toi lippusysteemi olis kanssa hyvä. Sellainen metri kertaa kaks kokoinen lippu kolmen metrin salossa olis aika bueno.Jacques sanoi:Olisi hienoa, jos asia olisi noin myös maaliikenteessä. :ahem:
Kannattais astua ulos. :ahem:Nopeahuoli sanoi:Ei ni, kun ne on ite sellasii, mut viela "kaapissa" :ahem: