Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Barco:[

Well-known member
Minä taa mietin että onko se töissä minulle flirttaileva myyjätär 5 vai 10 vuotta minua vanhempi.

Knoukka

Well-known member
JayR sanoi:
Pystytkö harkitsemaan niin radikaalia ajatusta, notta joisit kaffetta molempien uutisten aikana? :confused:
Normaalisti kyllä, mutta viikonloppuna juon iltakahvina ison latten. Jos olisin tehnyt normaalin pannukahvin niin olisin ehkä juonut kysymälläsi tavalla. Mutta tässä on vielä lisämuuttujina nuo suklaat, kaksi Geisha patukkaa ja kolme Fazerin Sinisen makupatukkaa (chili, minttu ja vadelmajogurtti). Tällainen yhdistelmä tekee kyllä päätöksenteon aivan hiton hankalaksi. Tarttis olla joku... JUTTU jolla sen voisi teettää!

Knoukka

Well-known member
Barco:[ sanoi:
Minä taa mietin että onko se töissä minulle flirttaileva myyjätär 5 vai 10 vuotta minua vanhempi.
Ei sillä ole väliä. Nuorempi on kiinteempi ja vanhempi kiimaisempi, mitkä ominaisuudet kompensoivat toisensa.

markoj

Custom User
KnowHow sanoi:
Normaalisti kyllä, mutta viikonloppuna juon iltakahvina ison latten. Jos olisin tehnyt normaalin pannukahvin niin olisin ehkä juonut kysymälläsi tavalla. Mutta tässä on vielä lisämuuttujina nuo suklaat, kaksi Geisha patukkaa ja kolme Fazerin Sinisen makupatukkaa (chili, minttu ja vadelmajogurtti). Tällainen yhdistelmä tekee kyllä päätöksenteon aivan hiton hankalaksi. Tarttis olla joku... JUTTU jolla sen voisi teettää!
Niinku Oraakkeli tai joku?

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Kyllä muuten lopahti jokseenkin täydellisesti kiinnostus F1:iä* kohtaan tämän kauden osalta tuon Brasilian GP:n tuloksen myötä.

(*Viittiskö Armas tarkistaa menikö tuo sijamuotolisäke oikein?)

Estate

Well-known member
Ostin hameen.

Tänään oli ruotsin koe (meni ihan ok) ja huomenna enkun. Tosin jälkimmäisestä oli tänään jo kuunteluosio (meni täydellisesti). Maanantaina äikkä ja tiistaina historia.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Oon vähän päissäni. :frank: :frank: :doubtful: :thumbfh: