Normaalisti kyllä, mutta viikonloppuna juon iltakahvina ison latten. Jos olisin tehnyt normaalin pannukahvin niin olisin ehkä juonut kysymälläsi tavalla. Mutta tässä on vielä lisämuuttujina nuo suklaat, kaksi Geisha patukkaa ja kolme Fazerin Sinisen makupatukkaa (chili, minttu ja vadelmajogurtti). Tällainen yhdistelmä tekee kyllä päätöksenteon aivan hiton hankalaksi. Tarttis olla joku... JUTTU jolla sen voisi teettää!JayR sanoi:Pystytkö harkitsemaan niin radikaalia ajatusta, notta joisit kaffetta molempien uutisten aikana?
Ei sillä ole väliä. Nuorempi on kiinteempi ja vanhempi kiimaisempi, mitkä ominaisuudet kompensoivat toisensa.Barco:[ sanoi:Minä taa mietin että onko se töissä minulle flirttaileva myyjätär 5 vai 10 vuotta minua vanhempi.
Niinku Oraakkeli tai joku?KnowHow sanoi:Normaalisti kyllä, mutta viikonloppuna juon iltakahvina ison latten. Jos olisin tehnyt normaalin pannukahvin niin olisin ehkä juonut kysymälläsi tavalla. Mutta tässä on vielä lisämuuttujina nuo suklaat, kaksi Geisha patukkaa ja kolme Fazerin Sinisen makupatukkaa (chili, minttu ja vadelmajogurtti). Tällainen yhdistelmä tekee kyllä päätöksenteon aivan hiton hankalaksi. Tarttis olla joku... JUTTU jolla sen voisi teettää!
Kuka tuon sitten kertoisi!?!markoj sanoi:Niinku Oraakkeli tai joku?