Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Löysinpäs sittenkin kuvan. Olin erään kaverin kanssa ajelulla helmikuussa Vanhassa Raumassa. Tavallaan esittelin (itselleni) tärkeitä paikkoja Raumalta. (Kaverin pyynnöstä).

Tämmöinen kuva me näpättiin silloin. On vähän tärähtänyt, koska jännitin tilannetta.

Onpas ne tehneet torista....hmmm...kummallisen. :eek!:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kummallinen reaktio mulla tuohon Suzuki SX4:elosen ostoon.
Ei mulla oo (ihan ekaa autoa lukuunottamatta) koskaan ollut sellasta fiilistä että "Tulispa nyt äkkiä se luovutuspäivä". Yleensä asenne on ollut "Ihan sama koska tulee, ei se uusi sen kummempi liikkumisväline ole kuin tuo vanhakaan. Vähän uudempi vain". Nyt on olo kuin pikkupojalla uutta autoa odottaessa eikä millään malttaisi odottaa, että se kesäkuun toinen päivä tulee. :D
Johtuneeko sitten tosiaan siitä, että se SX4 oli oikeesti tosi hauska auto ajaa ja nosti hymyn kasvoille hyväntuulisuudellaan kaikin puolin.
Ihan ekoilla sadoilla kilsoilla tuli kytättyä sitä ajotietokoneen kulutuslukemaa koko ajan ja sainkin oikein pihisti ajamalla tuon viemään vähän yli 5l/100 km sekalaisessa ajossa. Sittemmin olen lopettanut ajotietokoneen kyttäilyn ja kulutukseksi on vakiintunut normaaliajossa 6,4l/100 km. Jos on vähän kiiruumpi, niin sitten tuppaa viemään tollasen 6,7 l/100 km.
Ei mielestäni ollenkaan kohtuuton kulutus.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
PuoliPöhkö sanoi:
:doubtful: Mun silmissä harittaa kovasti kun en löydä forumin pääsivulta tuota alafoorumia.
Sä huijaat jollain kierolla keinolla mua nyt tässä kyllä :doubtful: :doubtful:


:doubtful:
Se on semmonen...semmonen...JUTTU!
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
PERKELE!! Kaadoin kaljan syliin.. eikä kello ole vasta kuin vähän yli 3:eek:lmen. Pelonsekaisin tuntein nyt odottaa iltaa, ja varsinkin aattoa.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
jps sanoi:
Ajattelin jo, että pomokaupasta sieltä saisi varmaan paremman pomon ja rikkinäisen pomon voisi heittää kierrätykseen tai mieluiten kaatopaikkaan.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Huomenna on aikainen herätys ja alkaa pieni reissu. Samalla myös pieni tauko forumilta.

Öitä ja näkemisiin.
 

Makkonen

Guest
Olen aika 'Pro' omalla alallani..
Tiedoksi kaikille... :thumbup:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Onko shakki ainoa "urheilulaji", jota voi harrastaa myös kirjeitse? Varsinainen urheilulaji :D Lähetellään "vastustajalle" kirjeitä. :D
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Minä oon kanssa tosi pro ja vitun kännissä.

Täällä alkaa paistaaa taas aurinko ja hyvä meininki muutenkin :thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mun sormet hai... siis tuoksuu ihan sille itselleen.
En taida silti olla leuhkimis-positionissa tämän asian suhteen... :eek: tai :wink: eiku :thumbfh: no joo :)
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Äblä-äblä-äblä
Kikulibeeble
Jurppajoonas

En oo hitto ihan sekasin. Oon hitto ihan sekasin. Haistakaa ite.
 
Ylös