Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
Viikon kuluttua moon jo kovaa vauhtia menossa sinnepäin :ahem:

tai noh, tasan viikon kuluttua mä todennäköisesti istun Heathrown kentällä :eek:
Muista varoa niitä nousevia ja laskeutuvia koneita.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Knoukkari sanoi:
Siis 55 liian hidas??? Mulla laskee jo autoa ajaessa alle viidenkymmenen, telkkua katsellessa/lukiessa/makoillessa käy ajoittain alle neljässäkymmenessä ja nukkuessa se ei taida lyödä kuin tasatunnit.
Sama. Kerran Nummelassa kaveri kysyi sykkeen alkuvenyttelyn jälkeen. 56.:eek:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Viikon kuluttua moon jo kovaa vauhtia menossa sinnepäin :ahem:

tai noh, tasan viikon kuluttua mä todennäköisesti istun Heathrown kentällä :eek:
Tua mulle joku kiva pyssy tuliaisiks, jookosta joo? Laitat sen vaikka povariin jemmaan ennen lentokoneeseen menoa, niin eivät huomaa tullissa etkä joudu maksamaan mitään maksuja. Esim Tec-9 ois kiva.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Haastattelin tänään yhtä naispuolista rekkakuskia. Hän ei olisi edes hidastellut, jos olisi huomenna ollut Suomessa.

Sanoi, notta protestin kohde ja aika olisivat olleet väärät.

Samaa sanoi kaverini joka ajaa rekkaa. On tosin Ranskassa tällä hetkellä ajossa joten asia ei sinänsä ollut hälle ajankohtainen.
Piti todela huonona ajatuksena lähteä kiusaamaan kanssa-autoilijoita ja aiheuttamaan muutenkin (joidenkin keskuudessa) huonmaineiselle raskaalle liikenteelle lisää vihamiehiä. Lisäksi hänen mielestään ajankohta olisi ollut muutenkin typerin mahdollinen: Lapsiperheillä esim. automatkailu saattaa olla muutenkin ihan tarpeeksi vaikeaa, ilman että raskaan kaluston tarttee enää kiusata.

Toivottavasti, jos joku kuitenkin alkaa omia protestejaan tien päällä toteuttaa peruuntumisesta huolimatta, poliisi puuttuu todella kovalla kädellä asiaan.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Kaupunki on pykännyt museon eteen helvetin ruman ja ison kioskirakennuksen. Kaivoin kuva-arkistoani, mutta en ole pystynyt ottamaan siitä kuvaa.

Eikä ne torin katoksetkaan ole mikään silmän ilo, mutta niihin olen jo tottunut.
:eek: :eek: :eek:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Runar ja Kyllikki sanoi:
Löysinpäs sittenkin kuvan. Olin erään kaverin kanssa ajelulla helmikuussa Vanhassa Raumassa. Tavallaan esittelin (itselleni) tärkeitä paikkoja Raumalta. (Kaverin pyynnöstä).

Tämmöinen kuva me näpättiin silloin. On vähän tärähtänyt, koska jännitin tilannetta.
 
Ylös