AJ
Well-known member
Muista varoa niitä nousevia ja laskeutuvia koneita.OoPee sanoi:Viikon kuluttua moon jo kovaa vauhtia menossa sinnepäin :ahem:
tai noh, tasan viikon kuluttua mä todennäköisesti istun Heathrown kentällä
Muista varoa niitä nousevia ja laskeutuvia koneita.OoPee sanoi:Viikon kuluttua moon jo kovaa vauhtia menossa sinnepäin :ahem:
AJ sanoi:Muista varoa niitä nousevia ja laskeutuvia koneita.
Sama. Kerran Nummelassa kaveri kysyi sykkeen alkuvenyttelyn jälkeen. 56.Knoukkari sanoi:Siis 55 liian hidas??? Mulla laskee jo autoa ajaessa alle viidenkymmenen, telkkua katsellessa/lukiessa/makoillessa käy ajoittain alle neljässäkymmenessä ja nukkuessa se ei taida lyödä kuin tasatunnit.
Arvasin, mutten siitäkään huolimatta viittiny editoidaAJ sanoi:Muista varoa niitä nousevia ja laskeutuvia koneita.
Kundi urheili :eek!: :eek!: :eek!:burb sanoi:Pelasin mahjonggia niin että jalka puutui.
HUIPPU-urheilin! :ahem:OoPee sanoi:Kundi urheili :eek!: :eek!: :eek!:
Huippu-urheilija ei tervettä päivää nää!burb sanoi:Pelasin mahjonggia niin että jalka puutui.
http://www.funnygames.nl/spel/mahjong.htmlPuoliPöhkö sanoi:Huippu-urheilija ei tervettä päivää nää!
Oliko lautapeli vai taulutelevisioversio samasta aiheesta?
Tua mulle joku kiva pyssy tuliaisiks, jookosta joo? Laitat sen vaikka povariin jemmaan ennen lentokoneeseen menoa, niin eivät huomaa tullissa etkä joudu maksamaan mitään maksuja. Esim Tec-9 ois kiva.OoPee sanoi:Viikon kuluttua moon jo kovaa vauhtia menossa sinnepäin :ahem:
Haastattelin tänään yhtä naispuolista rekkakuskia. Hän ei olisi edes hidastellut, jos olisi huomenna ollut Suomessa.Pietari sanoi:Rekkakuskit ovat peruneet hidastelunsa.
Kello 5:iisi, AM.Runar ja Kyllikki sanoi:ITG: Mihin aikaan Rauman torilla aukee pystökojut huomenaamuna?
Il Tempo Gigante sanoi:Haastattelin tänään yhtä naispuolista rekkakuskia. Hän ei olisi edes hidastellut, jos olisi huomenna ollut Suomessa.
Sanoi, notta protestin kohde ja aika olisivat olleet väärät.
NO? :eek!:Il Tempo Gigante sanoi:Kello 5:iisi, AM.
Jos olet tulossa/menossa, niin valmistaudu järkytykseen.
Kaupunki on pykännyt museon eteen helvetin ruman ja ison kioskirakennuksen. Kaivoin kuva-arkistoani, mutta en ole pystynyt ottamaan siitä kuvaa.Runar ja Kyllikki sanoi:NO? :eek!:
(Ja kiitos tiedosta)
Il Tempo Gigante sanoi:Kaupunki on pykännyt museon eteen helvetin ruman ja ison kioskirakennuksen. Kaivoin kuva-arkistoani, mutta en ole pystynyt ottamaan siitä kuvaa.
Eikä ne torin katoksetkaan ole mikään silmän ilo, mutta niihin olen jo tottunut.
Löysinpäs sittenkin kuvan. Olin erään kaverin kanssa ajelulla helmikuussa Vanhassa Raumassa. Tavallaan esittelin (itselleni) tärkeitä paikkoja Raumalta. (Kaverin pyynnöstä).Runar ja Kyllikki sanoi: