Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Toi Kiekuussa äsken kerrottu menovinkki oli kyllä parsa: "Menkää töihin". Varsinkin kun tollasen menovinkin antaa humalainen nainen aamuyöllä keskellä viikkoa, niin son ihan parsa menovinkki.
Se 'kannustaa' meitä muita!Runar ja Kyllikki sanoi:Toi Kiekuussa äsken kerrottu menovinkki oli kyllä parsa: "Menkää töihin". Varsinkin kun tollasen menovinkin antaa humalainen nainen aamuyöllä keskellä viikkoa, niin son ihan parsa menovinkki.
Ettei olis pleksila..EIKU! Mitä mä sekoilen?Moe Szyslak sanoi:Ranskassa Vladimir Putinin sukunimi kirjoitetaan Poutine-muodossa. Putin meinaa vissiin franskaks tuhero eli tussua.:doubtful:
Jos se ei suvaitse heteroita?Runar ja Kyllikki sanoi:Nyt päästi toimittaja suustaan sammakon. Homojen tasa-arvon kova kannattaja tuntuu olevan ja sanoi silti "Suvaitsemattomuutta ei koskaan ole tässä maailmassa liikaa".
Entä forumin kello just nyt ?Ylen Sankia Priha sanoi:XP:n kello näyttää 19.17
18.25, ainakin mullaIl Tempo Gigante sanoi:Entä forumin kello just nyt ?
Nonih, en ole ainoa aikahukkainen. Vista = 19:31burb sanoi:18.25, ainakin mulla
Laitoin toikin tonne ylläpito-osastolle
Tuon postaukseni aikaan 18.11Il Tempo Gigante sanoi:Entä forumin kello just nyt ?
Mä meen tiistaina (Lars Tähkä ja SIG) sekä perstaina (Juice Tribute Grand Slam & Puntti Valtonen) ja Stella.Vesku sanoi:Illalla Kuopion viinijuhlilla--- kuskina!
Ei oikein argentiinalaiset viinit innostaneet, kun siemauksen verran maistelin muutamaa.
P.Koivuniemi ja P.Mustajärvi esiintyjät.
Popeda heitti varsin hyvän keikan, 4-5-kymppiset daamit oli ihan ekstaasissa- nuoruutta muistellen! Parin loppuvaiheen hyvän kappaleen- kersantti Karoliina ainakin- aikana ihan edessämme tuli jonkinmoinen tappelu pikkutakkiasuisten miesten kesken- lie ollut joku daamikin mukana.:nope: Vajaa 10 järkkäriä paikalle! Meni hiukka fiilis...