Tuossa vikassa kuvassa näyttää siltä, että siltä lähtisi pieru.Olga sanoi:Oletko menossa naamiaisiin? :wink:
Tuossa vikassa kuvassa näyttää siltä, että siltä lähtisi pieru.Olga sanoi:Oletko menossa naamiaisiin? :wink:
Hienoa. Maanantaisin on huor... maksulliset naiset alennuksessa. :alppu:Yuri Borzenokóv sanoi:Jee eka kunnon palkka maanantaina.
En nyt haluis olla pilkunnylsijä, mutta se on vihta -> vihtahousu eikä vasta vastahousu.Olga sanoi:Jopa on komea vasta! :thumbup: Ihanko omatekoinen?
se on vihta! :ahem:Olga sanoi:Jopa on komea vasta! :thumbup: Ihanko omatekoinen?
apropoo, olin eilen häissäMoe Szyslak sanoi:Perskele, luin notta naimisiin?
Mari-Leenin esittämä Levottoman Tuhkimon cover-versio "Rahutu Tuhkatriinu" nousi Virossa listahitiksi 2006. Wikipedia.JasonD sanoi:Muutaman päivän sisällä oon kuullut radiosta cover-version Dingon levottomasta tuhkimosta. Joku naislaulaja kitaran kanssa. Kukahan tuo esittäjä on?
Scandivian Music Group asialla, äänessä eritoten Terhi Kokkonen.JasonD sanoi:Muutaman päivän sisällä oon kuullut radiosta cover-version Dingon levottomasta tuhkimosta. Joku naislaulaja kitaran kanssa. Kukahan tuo esittäjä on?
N. 5 minuuttia jaksoi katsella :yuck: Onneksi illemmalla tuli vielä 5th element.Knoukkari sanoi:Kattelin paskaleffan Neloselta. Tosin Löpösen Jenniä kattelee paskemmassakin leffassa.
Vituttaa kun ei tuu viikonloppusin mitään muuta kun uusintoja ja uusintojen uusintoja. Onneks on sentään peli ilalla. :ahem:Jussi sanoi:N. 5 minuuttia jaksoi katsella :yuck: Onneksi illemmalla tuli vielä 5th element.
SAMA!!!Knoukkari sanoi:On sellanen biisi etten tiedä ihastunko vai vihastunko.
Samat tunteet biisiä kohtaan.Knoukkari sanoi:Scandivian Music Group asialla, äänessä eritoten Terhi Kokkonen.
On sellanen biisi etten tiedä ihastunko vai vihastunko.