Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Tyäniloa! :thumbup: :thumbup:PuoliPöhkö sanoi:Nyt mä alan töihin.
Tyäniloa! :thumbup: :thumbup:PuoliPöhkö sanoi:Nyt mä alan töihin.
Käynpä suihkussa ja sitten kahville.Runar ja Kyllikki sanoi:Olgan luata tai lähimmästä paarista.
Veikkaan Benny Hilliä tai Monty Pythonia tms. brittisarjaa. Ihan mutulla. Homma sinänsä ei kuullosta tutulta.J.Hunt sanoi:Missä tv-sarjassa tapahtui seuraavanlaisesti.
Kavereilla oli pöytä
Se keikkasi
Hahmo lyhensi yhtä jalkaa estääkseen keikkumisen
Keikkui edelleen
Lyhennettiin seuraavaa
....
Lopulta ei ollu jalkoja ollenkaan..![]()
Mikä sarja kyseessä, ei voi muistaa.
Ei, kyllä tämä oli Suomalainen..Runar ja Kyllikki sanoi:Veikkaan Benny Hilliä tai Monty Pythonia tms. brittisarjaa. Ihan mutulla. Homma sinänsä ei kuullosta tutulta.
Kiitos, sait mut hulluuden partaalle kun aloin muistelemaan. En siis muista.J.Hunt sanoi:Mikä sarja kyseessä, ei voi muistaa.
Kohta joudut kymppitonnit paukkuu -toikkiin siitä hölöttämästä ja sinne soisin sun jäävänkin!burb sanoi:hölöhölö
Tänne on hyvä kakkia.burb sanoi:En viiti paskoa enempää muihin toikkeihin, nyt tuun tänne hölöttämään.
Oon tuon kyllä varmaan joskus nähnyt, mutta sama vika Rahikaisella. Ei voi muistaa.J.Hunt sanoi:Missä tv-sarjassa tapahtui seuraavanlaisesti.
Kavereilla oli pöytä
Se keikkasi
Hahmo lyhensi yhtä jalkaa estääkseen keikkumisen
Keikkui edelleen
Lyhennettiin seuraavaa
....
Lopulta ei ollu jalkoja ollenkaan..![]()
Mikä sarja kyseessä, ei voi muistaa.
Siellä on kovin niukasti tuota juttuseuraa.Knoukkari sanoi:Kohta joudut kymppitonnit paukkuu -toikkiin siitä hölöttämästä ja sinne soisin sun jäävänkin!
Kas perhanaa, niinpäs näkyy toi kymppitonni jo lähestyvän.Knoukkari sanoi:Kohta joudut kymppitonnit paukkuu -toikkiin siitä hölöttämästä ja sinne soisin sun jäävänkin!