Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Tyäniloa! :thumbup: :thumbup:PuoliPöhkö sanoi:Nyt mä alan töihin.
Tyäniloa! :thumbup: :thumbup:PuoliPöhkö sanoi:Nyt mä alan töihin.
Käynpä suihkussa ja sitten kahville.Runar ja Kyllikki sanoi:Olgan luata tai lähimmästä paarista.
Veikkaan Benny Hilliä tai Monty Pythonia tms. brittisarjaa. Ihan mutulla. Homma sinänsä ei kuullosta tutulta.J.Hunt sanoi:Missä tv-sarjassa tapahtui seuraavanlaisesti.
Kavereilla oli pöytä
Se keikkasi
Hahmo lyhensi yhtä jalkaa estääkseen keikkumisen
Keikkui edelleen
Lyhennettiin seuraavaa
....
Lopulta ei ollu jalkoja ollenkaan..
Mikä sarja kyseessä, ei voi muistaa.
Ei, kyllä tämä oli Suomalainen..Runar ja Kyllikki sanoi:Veikkaan Benny Hilliä tai Monty Pythonia tms. brittisarjaa. Ihan mutulla. Homma sinänsä ei kuullosta tutulta.
Kiitos, sait mut hulluuden partaalle kun aloin muistelemaan. En siis muista.J.Hunt sanoi:Mikä sarja kyseessä, ei voi muistaa.
Kohta joudut kymppitonnit paukkuu -toikkiin siitä hölöttämästä ja sinne soisin sun jäävänkin!burb sanoi:hölöhölö
Tänne on hyvä kakkia.burb sanoi:En viiti paskoa enempää muihin toikkeihin, nyt tuun tänne hölöttämään.
Oon tuon kyllä varmaan joskus nähnyt, mutta sama vika Rahikaisella. Ei voi muistaa.J.Hunt sanoi:Missä tv-sarjassa tapahtui seuraavanlaisesti.
Kavereilla oli pöytä
Se keikkasi
Hahmo lyhensi yhtä jalkaa estääkseen keikkumisen
Keikkui edelleen
Lyhennettiin seuraavaa
....
Lopulta ei ollu jalkoja ollenkaan..
Mikä sarja kyseessä, ei voi muistaa.
Siellä on kovin niukasti tuota juttuseuraa.Knoukkari sanoi:Kohta joudut kymppitonnit paukkuu -toikkiin siitä hölöttämästä ja sinne soisin sun jäävänkin!
Kas perhanaa, niinpäs näkyy toi kymppitonni jo lähestyvän.Knoukkari sanoi:Kohta joudut kymppitonnit paukkuu -toikkiin siitä hölöttämästä ja sinne soisin sun jäävänkin!