Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Vois kohta lähtee käymään kaupassa.
Tuttu tunne. Vuosia säilyttelin sellasia vinyyleitä, joita en ihan oikeesti tarvinnut mihkään, enkä enää kuunnellut. Ei vaan jotenkin luonto antanut tosiaan periks myydäkään.toleranssisiipi sanoi:Ärsyttää kun on muutama kymmenen vinyylilevyä mistä ei oikein raaskis luopua, mutta sitten niitä pitää varoa muutossa ja niillä pitää olla oma paikka missä ne säilyy hyvänä jne... Koskaan en niitä kuuntele, mutta ku ei vaan luonto anna periks myydäkkään.
Tuli vaan mieleen.
Kai niistä pitäis raaskia luopua. Viimesestä kuuntelukerrasta alkaa kai olla jo toistakymmentä vuotta. Ei oo ees vinyylilevysoitintakaan ollut toiminnassa moneen vuoteen. Mut ei. "Jos joskus vielä tarvii..." Vaikka tiedän että en saletisti tarvii.Runar ja Kyllikki sanoi:Tuttu tunne. Vuosia säilyttelin sellasia vinyyleitä, joita en ihan oikeesti tarvinnut mihkään, enkä enää kuunnellut. Ei vaan jotenkin luonto antanut tosiaan periks myydäkään.
Pääsin tollasesta tilanteesta eroon kun laitoin muuton yhteydessä kaiken kylmästi myyntiin kirppikselle ja muuttoon liittyvä muu kiire jollain tavalla hävitti asian epämukavuuden mielestä.
Ostin mm. valmiiksi siivutettua hollantilaista Edamia. Onpa harvinaisen kitkerän makuista täällä kertaa. :yuck:Runar ja Kyllikki sanoi:Vois kohta lähtee käymään kaupassa.
Räkii, puhuu vitusta, panemisesta ja kännien vetämisestä. Ei kait sitä juur muuta.burb sanoi:Mitä ne äijät yleensä tekee, mä oon jo ihan unohtanut?
Iltalehdestä äijätouhua:burb sanoi:Musta taitaa tulla isona tyttö.
Moon tehny kaikkee tyttömäistä viime aikoina ja en yhtään mitään äijäjuttuja. Tarttee varmaan käydä edes tsekkaamassa ilmanpaineet auton renkaista tai tankilla tai jotain hommaa jossa saa kädet likaiseksi tai jotain tai jotain.
Mitä ne äijät yleensä tekee, mä oon jo ihan unohtanut?
Kolme pulloa viinaa juonut mies riehui veitsen kanssa
Ei pysty, kolme pulloa viinaa on liikaa mulle. :thumbfh:Runar ja Kyllikki sanoi:Iltalehdestä äijätouhua:
Eikös täältäkään: http://www.f1-forum.fi/vb/profile.php?do=editattachments ?PuoliPöhkö sanoi:Eikäkö nythän mä vasta hogasin, että jos mä lisään tänne foorumille liitekuvan, niin en voikaan poistaa sitä enää ikuna edes editillä! :jaska:
OHO! Mikäs se toi on!! :eek!: :eek!: :eek!:burb sanoi:Eikös täältäkään: http://www.f1-forum.fi/vb/profile.php?do=editattachments ?
Oisko noin? Täällä tais bbc:n lähetys alkaa 21h00, eli Enkuissa 20h00, vai oonko taas väärässä?PuoliPöhkö sanoi:Senpäivänen kisa. :jaska:
Heikillä ei ollut mikään kiire, sillä Englannissa Top Gear alkoi vasta seitsemältä.
Ei aavistustakaan. Kunhan jotain heitin.Palkopoika sanoi:Oisko noin? Täällä tais bbc:n lähetys alkaa 21h00, eli Enkuissa 20h00, vai oonko taas väärässä?
:alppu: :thumbup:PuoliPöhkö sanoi:Ei aavistustakaan. Kunhan jotain heitin.