Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ärsyttää kun on muutama kymmenen vinyylilevyä mistä ei oikein raaskis luopua, mutta sitten niitä pitää varoa muutossa ja niillä pitää olla oma paikka missä ne säilyy hyvänä jne... Koskaan en niitä kuuntele, mutta ku ei vaan luonto anna periks myydäkkään.
Tuli vaan mieleen.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
toleranssisiipi sanoi:
Ärsyttää kun on muutama kymmenen vinyylilevyä mistä ei oikein raaskis luopua, mutta sitten niitä pitää varoa muutossa ja niillä pitää olla oma paikka missä ne säilyy hyvänä jne... Koskaan en niitä kuuntele, mutta ku ei vaan luonto anna periks myydäkkään.
Tuli vaan mieleen.
Tuttu tunne. Vuosia säilyttelin sellasia vinyyleitä, joita en ihan oikeesti tarvinnut mihkään, enkä enää kuunnellut. Ei vaan jotenkin luonto antanut tosiaan periks myydäkään.
Pääsin tollasesta tilanteesta eroon kun laitoin muuton yhteydessä kaiken kylmästi myyntiin kirppikselle ja muuttoon liittyvä muu kiire jollain tavalla hävitti asian epämukavuuden mielestä.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tuttu tunne. Vuosia säilyttelin sellasia vinyyleitä, joita en ihan oikeesti tarvinnut mihkään, enkä enää kuunnellut. Ei vaan jotenkin luonto antanut tosiaan periks myydäkään.
Pääsin tollasesta tilanteesta eroon kun laitoin muuton yhteydessä kaiken kylmästi myyntiin kirppikselle ja muuttoon liittyvä muu kiire jollain tavalla hävitti asian epämukavuuden mielestä.
Kai niistä pitäis raaskia luopua. Viimesestä kuuntelukerrasta alkaa kai olla jo toistakymmentä vuotta. Ei oo ees vinyylilevysoitintakaan ollut toiminnassa moneen vuoteen. Mut ei. "Jos joskus vielä tarvii..." Vaikka tiedän että en saletisti tarvii.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Vois kohta lähtee käymään kaupassa.
Ostin mm. valmiiksi siivutettua hollantilaista Edamia. Onpa harvinaisen kitkerän makuista täällä kertaa. :yuck:
Ei hjuva, sitä en enää osta.

burb

.
Musta taitaa tulla isona tyttö.
Moon tehny kaikkee tyttömäistä viime aikoina ja en yhtään mitään äijäjuttuja. Tarttee varmaan käydä edes tsekkaamassa ilmanpaineet auton renkaista tai tankilla tai jotain hommaa jossa saa kädet likaiseksi tai jotain tai jotain.
Mitä ne äijät yleensä tekee, mä oon jo ihan unohtanut?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Musta taitaa tulla isona tyttö.
Moon tehny kaikkee tyttömäistä viime aikoina ja en yhtään mitään äijäjuttuja. Tarttee varmaan käydä edes tsekkaamassa ilmanpaineet auton renkaista tai tankilla tai jotain hommaa jossa saa kädet likaiseksi tai jotain tai jotain.
Mitä ne äijät yleensä tekee, mä oon jo ihan unohtanut?
Iltalehdestä äijätouhua:
Kolme pulloa viinaa juonut mies riehui veitsen kanssa

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Iltalehdestä äijätouhua:
Ei pysty, kolme pulloa viinaa on liikaa mulle. :thumbfh:
Riittäskö kaljapullo, teelusikka ja riehuminen Vapaassa?

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Eikäkö nythän mä vasta hogasin, että jos mä lisään tänne foorumille liitekuvan, niin en voikaan poistaa sitä enää ikuna edes editillä! :eek: :jaska:

Edit poistin kuvan! HÄHHÄÄÄ!

Viimeksi muokattu:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Senpäivänen kisa. :jaska:

Onneksi maailma on pallo jonka reunalta ei voi mitenkään pudota. Sen verran leveiksi
World Widest Webberillä meni tänään ajolinjat, että tuosta maapallon
featuresta alkoi olla jo selkeetä hyötyä turvallisuusmielessä.

Vaikka fysiikassa opetettiin muuta, niin tänään opin uuden perussäännön.
Kitka ei lisäänny massasta. Se on just päinvastoin. Vastoinpäin.

Jos mä ajelen kaupunkiin tankatakseni auton ja vaihdattaakseni talvirenkaat,
niin jomman kumman tekemättä jättäminen voi johtua ainoastaan unohduksesta.
Onkohan ferkku alkanut säästöbudjetille hommaamalla rengasväen Silverstoneen
suoraan Northamptonin Parkinsonklinikalta? :jaska:

Heikki oli vissiin lukenut bensanpihistystoikin viimeyönä ja uskonut Ruunaria kirjaimellisesti.
Että rauhaksiin ajamalla säästää melkeen pari litraa sadalla eikä menetä aikaa kun korkeintaan
5 minuuttia koko matkalla. Heikillä ei ollut mikään kiire, sillä Englannissahan Top Gear alkaa vasta seitsemältä.
Muista Heikki, että Koko vuoden kun ajelee ihan rauhassa, niin se alkaa tuntua pian säästöpossussa! :ahem:

Viimeksi muokattu:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
PuoliPöhkö sanoi:
Senpäivänen kisa. :jaska:
Heikillä ei ollut mikään kiire, sillä Englannissa Top Gear alkoi vasta seitsemältä.
Oisko noin? Täällä tais bbc:n lähetys alkaa 21h00, eli Enkuissa 20h00, vai oonko taas väärässä?

odetus

Well-known member
Tuli haku hoilata Samuli Edelmannia jota vihaan ylikaiken

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Keksin taas yhden kolmoisnikin:

R&K on tunnetusti Tebarin miehiä. Senhän voi lyhentää muotoon Tbar. Ja kun vähän hämätään rahvasta ja lisätään siihen l ja i niin saadaan Tblair. m.o.t! :ahem: :thumbup: :ahem:

Mangelo

Well-known member
Mietin eilen olisko pitänyt estää kassajonossa perässäni ollutta pahanhajuisesti hengittävää miestä ajamasta. Miltä rattijuopon henki haisee?