Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Makkonen

Guest
Pitäisi ostaa optinen piuha vahvariin.
Mikäs piuha tällaiseen sopii?
Termit on hieman hakusessa...:doubtful:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kukaan ei ole huomannut kun olen melkein kommentoimati ollut koko päivän:( No tähän tää loppuu. Kaljaa ja wiuh wauh
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
kouvotsvoni sanoi:
Kukaan ei ole huomannut kun olen melkein kommentoimati ollut koko päivän:( No tähän tää loppuu. Kaljaa ja wiuh wauh
Mietinkin että miks tänään on tullut niin vähän uusia viestejä. :eek:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
kouvotsvoni sanoi:
Onpas porukka väsynyttä. Aamu jo pitkällä.
Jo tässä on kukuttu jonkun aikaa, kirjoiteltu raporttia, kirjeitä ja sähköposteja. Kouvo ei aio nukkua ollenkaan?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Nykäsen Masa Aamu-tv:ssä. Taitaa olla ihan selvinpäin. :thumbup:
Matti täyttää lähipäivinä 45 vuotta. Onnea siitä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olga sanoi:
Nykäsen Masa Aamu-tv:ssä. Taitaa olla ihan selvinpäin. :thumbup:
Matti täyttää lähipäivinä 45 vuotta. Onnea siitä.
Oi hyvä jumala sentään!:rolleyes:

Vieläkö toikin on elossa?:doubtful:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Kamala matkakuume iski :jaska: Saas nähdä pääseekö illalla kirjoittelemaan asiasta Hankintoja -toikkiin... :rolleyes:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olipa kiva reissu tuohon kerroksemme keittiöön.
Aloitin matkan pääkallosalmiakkia mutustellen ja kun vastaan tuli työtoveri, tervehdin tietenkin häntä. Ja suusta pärskyi pääkallosalmiakin palasia kaarella.
Keittiössä hoksasin että vois laittaa astianpesukoneen pesemään astioita ja niinpä teinkin, tosin osan astianpesukoneeseen tarkoitetusta astianpesukonepesuaineesta sain naamalleni. Aivastuttaa ja silmiä kirvelee.
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
burb sanoi:
Olipa kiva reissu tuohon kerroksemme keittiöön.
Aloitin matkan pääkallosalmiakkia mutustellen ja kun vastaan tuli työtoveri, tervehdin tietenkin häntä. Ja suusta pärskyi pääkallosalmiakin palasia kaarella.
Keittiössä hoksasin että vois laittaa astianpesukoneen pesemään astioita ja niinpä teinkin, tosin osan astianpesukoneeseen tarkoitetusta astianpesukonepesuaineesta sain naamalleni. Aivastuttaa ja silmiä kirvelee.
Ainakaan ei ollut tylsää. Itse kävin hörppäämässä vessanpöntöstä veikeää vekamajuomaa, enkä nähnyt matkalla juuri ketään.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
K.Yrjola sanoi:
Ainakaan ei ollut tylsää. Itse kävin hörppäämässä vessanpöntöstä veikeää vekamajuomaa, enkä nähnyt matkalla juuri ketään.
Kävin uudestaan köökissä, ei sattumuksia, matkalla näin yhden juuri ketän.

Moon höpöttänyt koko päivän. Kauheesti asiaa. Varsinkin forumille. Kohta täytyy sen verran poistua että näyttäisin edes hetken siltä kuin tekisin töitä. Niin ja pitäis käydä pupullakin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Lähden kavereitten kanssa ampumaan. Mukana on yks tyyppi, joka ei ole koskaan ampunut edes ilma-aseella. Vähän jänskättää opettaa sitä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Runar ja Kyllikki sanoi:
Lähden kavereitten kanssa ampumaan. Mukana on yks tyyppi, joka ei ole koskaan ampunut edes ilma-aseella. Vähän jänskättää opettaa sitä.
Tuli muuten mieleen että onko pieru biologinen ase vai ilma-ase?
Ei saa vastata että 'on', koska se olis ihan tyhmästi vastattu.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Työkaverit (naisia) puhuu nyt tisseistä. Mä en kuuntele.
 
Ylös