Makkonen
Guest
Pitäisi ostaa optinen piuha vahvariin.
Mikäs piuha tällaiseen sopii?
Termit on hieman hakusessa...:doubtful:
Mikäs piuha tällaiseen sopii?
Termit on hieman hakusessa...:doubtful:
Kiitos!:thumbup:SamiJ sanoi:
Mietinkin että miks tänään on tullut niin vähän uusia viestejä.kouvotsvoni sanoi:Kukaan ei ole huomannut kun olen melkein kommentoimati ollut koko päivän No tähän tää loppuu. Kaljaa ja wiuh wauh
Alkoholilta ?Zaikom sanoi:Mietin eilen olisko pitänyt estää kassajonossa perässäni ollutta pahanhajuisesti hengittävää miestä ajamasta. Miltä rattijuopon henki haisee?
Jo tässä on kukuttu jonkun aikaa, kirjoiteltu raporttia, kirjeitä ja sähköposteja. Kouvo ei aio nukkua ollenkaan?kouvotsvoni sanoi:Onpas porukka väsynyttä. Aamu jo pitkällä.
Heräsin tuossa ennen kuutta.jupla sanoi:Jo tässä on kukuttu jonkun aikaa, kirjoiteltu raporttia, kirjeitä ja sähköposteja. Kouvo ei aio nukkua ollenkaan?
Oi hyvä jumala sentään!Olga sanoi:Nykäsen Masa Aamu-tv:ssä. Taitaa olla ihan selvinpäin. :thumbup:
Matti täyttää lähipäivinä 45 vuotta. Onnea siitä.
Ainakaan ei ollut tylsää. Itse kävin hörppäämässä vessanpöntöstä veikeää vekamajuomaa, enkä nähnyt matkalla juuri ketään.burb sanoi:Olipa kiva reissu tuohon kerroksemme keittiöön.
Aloitin matkan pääkallosalmiakkia mutustellen ja kun vastaan tuli työtoveri, tervehdin tietenkin häntä. Ja suusta pärskyi pääkallosalmiakin palasia kaarella.
Keittiössä hoksasin että vois laittaa astianpesukoneen pesemään astioita ja niinpä teinkin, tosin osan astianpesukoneeseen tarkoitetusta astianpesukonepesuaineesta sain naamalleni. Aivastuttaa ja silmiä kirvelee.
Kävin uudestaan köökissä, ei sattumuksia, matkalla näin yhden juuri ketän.K.Yrjola sanoi:Ainakaan ei ollut tylsää. Itse kävin hörppäämässä vessanpöntöstä veikeää vekamajuomaa, enkä nähnyt matkalla juuri ketään.
Vois tehdä saman.burb sanoi:Niin ja pitäis käydä pupullakin.
Tuli muuten mieleen että onko pieru biologinen ase vai ilma-ase?Runar ja Kyllikki sanoi:Lähden kavereitten kanssa ampumaan. Mukana on yks tyyppi, joka ei ole koskaan ampunut edes ilma-aseella. Vähän jänskättää opettaa sitä.