Olga
.
Kiitospa kiitos. Työhuoneessa on sopivan viileää.Työn iloa vaan!:thumbup: Kaunis on kesäpäivä!
Kiitospa kiitos. Työhuoneessa on sopivan viileää.Työn iloa vaan!:thumbup: Kaunis on kesäpäivä!
Hiiren linkkauspäät ja kaikki?Sainpas uuden työhiiren, jossa on niin paljon toimintoja, että päivä meneekin niiden opiskelussa. :eek!:
Varsinkin ne!Hiiren linkkauspäät ja kaikki?
Se on verraaari.ei helvetti.. Kotimatkalla näin jonkin punaisen urheiluauton vastakkaisen liikenteen seassa ja siitä jäi jotkut muodot muistiin.
Nyt kun lueskelin tuoretta TM:ää, niin siellä on sivulla 27 just samannäköinen vehjes...
Afrikkalaissukuisia nuoria.Junassa oli tänään tummaihoisia, teini-ikäisiä maahanmuuttajapoikia (miten minusta tuntuu, että tuokin on poliittisesti hyvin epäkorrekti ilmaisu?).
Kyseessä on jokin laajempi aikavääristymä, sillä minulla foorumin kello näyttää 22:42 ja "todellinen" aika 23:47! :eek!:Forumin kello on kyllä taas ihan sekaisin. Ainakin minulla se näyttää nyt aikaa 22.35 ja todellinen aika on 23.42.
22:41 = 0:34Forumin kello on kyllä taas ihan sekaisin. Ainakin minulla se näyttää nyt aikaa 22.35 ja todellinen aika on 23.42.
Eikös se ole tähän foorumiin sopivaa että aikakin tottelee nöyrästi tasan 107 sääntöä?Olgalla kellon heitto tunti ja seittemän minuuttia, eli 1.07
:thumbup:Voittopotin selostaja sanoi "ei tarvii ite välttämättä panna jos ei halua".
Tilanne kilpailussa on huikean jännittävä, aika käy vähiin ja äsken tuli uusi kärkinimi.:thumbup:
On kerrassaan ilahduttavaa havaita,
että foorumilaiset seuraavat sivistysohjelmia aktiivisesti!
:ahem:
No jos tarpeeksi pieni osa siitä kilpailua, niin sitten varmaan ei isot herrat tule piiskaamaan.Onko tällä forumilla siten oikeutta osakilpailuun, edes toikin muodossa?