No jos olet tosissasi niin morjensta vaan ja hyvät jatkot.Ainiin. Mä muuten lopetan tän kirjottamisen tänne nyt.
Onnea, menestystä ja hyvää jatkoa itse kullellekin!
Kiigosta. Koskas aloitat taas?!Jahas. Menen tekemään ulkotöitä.
Ainiin. Mä muuten lopetan tän kirjottamisen tänne nyt.
Onnea, menestystä ja hyvää jatkoa itse kullellekin!
Munat misussa on melkein oikein. Ens kerralla tarkempana.Munat ihan sulaneessa tiramisussa. Sen siitä saa kun homokahvittelee Moen kans.
Ole tyytyväinen, ettei ole jääkaappikylmää vieläkin.Munat ihan sulaneessa tiramisussa. Sen siitä saa kun homokahvittelee Moen kans.
Molskis!Miehä lähen uimaan!
Kyllähän se on niin että kun kunnolla nussitaan niin siinä on munatkin tiellä!Munat misussa on melkein oikein. Ens kerralla tarkempana.
Piipahdan muuten Toijalassa ensi viikon tiistaina.Miehä lähen Toijalaan!
Toiko?Piipahdan muuten Toijalassa ensi viikon tiistaina.
Okei, lupaan olla pois sieltä siihen mennessä :ahem:Piipahdan muuten Toijalassa ensi viikon tiistaina.
Ei tuonnu :nope:Toiko?
Haista sinä kuule piipahdus! Piippa! :thumbdownPiipahtaminen on muuten alun perin verbi, joka on keksitty suomen kieleen korvaamaan puhekielessä nettikielen sensuuriasteriskeja.
Netissä kun sanoo, että mua v*tuttaa, niin puhekielessä se on, että minä piipahdan.
Tai jos sanotaan, että onpas sillä p*ntavan olonen p*rse, niin puhekielessä sekin on minä piipahdan.
Tai jos haluis sanoo, että vedän ens viikolla koulutuutin päähän ja pakenen Toijalaan p*neen t******ia ja n*****ja sekä i*******löitä, niin puhekielessä: minä piipahdan.
Kyyllä. :ahem: