kouvotsvoni
Banjottu
Olen sellaisella Moe-linjalla. Ei ollut yliopiston kansantalous tarpeeksi haastavaa, niin tuonne siirryin. Koulun hengen mukaisesti ostin jo keväällä Micraan karvanopat.Mitäs koulua sä oikein käyt?
Olen sellaisella Moe-linjalla. Ei ollut yliopiston kansantalous tarpeeksi haastavaa, niin tuonne siirryin. Koulun hengen mukaisesti ostin jo keväällä Micraan karvanopat.Mitäs koulua sä oikein käyt?
Lähtikö tuolla eväällä nälkä hyvin?teen nuudeli-lihapulla -mössöä. Ensimmäinen "oikea" ruoka kolmeen päivään.
No ei kyllä selventänyt yhtään... Moe-linja?Olen sellaisella Moe-linjalla. Ei ollut yliopiston kansantalous tarpeeksi haastavaa, niin tuonne siirryin. Koulun hengen mukaisesti ostin jo keväällä Micraan karvanopat.
Mullakin kerran kävi noin, kun grillivastuksia hehkuttelin ja pelti oli ylätasolla. Onneksi kurkkasin uuniin just oikeella hetkellä, niin ei kerenny paljon palaa.Oli vähän aktionia. Otin pitsan uunista niin katsoin mitä v***ua, leivinpaperi tulessa :alppu:
Se oli sitten siinä. Nyt ulos.Luulin myöhästyneeni Jarkko Ala-Huikun painista, mutta onkin vasta puoli kuuden maissa - ehkä.
Amiksen merkonomi-linja mistä voi siirtyä vaikka myyntiedustajan hommiin kiertelemään mantuja Skodalla.No ei kyllä selventänyt yhtään... Moe-linja?
Ihan hyvin se kait lähti tuolloin 3v sitten, kun nyt ei ole nälkäLähtikö tuolla eväällä nälkä hyvin?
Tuo ei kyllä mun käsitätäkseni ole Satu Mäkelä-Nummela vaikka kuuklen kuvahaulla löytyiskin :doubtful:
Kultaa! :ahem:
Aivan.. :jaska:Tuo ei kyllä mun käsitätäkseni ole Satu Mäkelä-Nummela vaikka kuuklen kuvahaulla löytyiskin :doubtful:
Tämä sen sijaan olis:
ONNITTELUT KUUKAUDEN PERUSKUUKLETTAJAN PALKINNOSTAAivan.. :jaska:
Kerrankin voitin jotain! AIVAN MAHTAVA FIILIS!ONNITTELUT KUUKAUDEN PERUSKUUKLETTAJAN PALKINNOSTA
Järjestettiin poikien kanssa oikee kakut ja kaikki:Kerrankin voitin jotain! AIVAN MAHTAVA FIILIS!
Luin, että perskuuklettajan palkinnostaONNITTELUT KUUKAUDEN PERUSKUUKLETTAJAN PALKINNOSTA
Oho, luin muuten kans perskuuklettaja.Luin, että perskuuklettajan palkinnosta