OoPee
Nuori ikäisekseen
:doubtful:Tällä viikolla on minulle hiukan selvinnyt, mitä tarkoittaa Ulkomaan Pelle. Ikävä kyllä.
:doubtful:Tällä viikolla on minulle hiukan selvinnyt, mitä tarkoittaa Ulkomaan Pelle. Ikävä kyllä.
UP:ksi lasketaan vain toisella mantereella olevat, joilla on dollarin arvo 1:1 euroon nähden.:ahem::ahem:Tällä viikolla on minulle hiukan selvinnyt, mitä tarkoittaa Ulkomaan Pelle. Ikävä kyllä.
Tällä hetkellä moisella viestimäärällä olet pronssitilalla kyseisessä tojckissa.Varsinainen merkityksetön ilmoitus seuraa tässä. Mulla on 1784 postausta tähän toikkiin.
Minullapa onkin ennen tätä jo 2519. :ahem:Varsinainen merkityksetön ilmoitus seuraa tässä. Mulla on 1784 postausta tähän toikkiin.
Entä montako viestiä olet postannut tähän threadiin?Varsinainen merkityksetön ilmoitus seuraa tässä. Mulla on 1784 postausta tähän toikkiin.
Nolla.Entä montako viestiä olet postannut tähän threadiin?
Tällä hetkellä moisella viestimäärällä olet hopeatilalla kyseisessä tojckissa.Minullapa onkin ennen tätä jo 2519. :ahem:
Ei hoppee oo häppee!Tällä hetkellä moisella viestimäärällä olet hopeatilalla kyseisessä tojckissa.
:ahem:On toi puolikas pullo kirkasta aika hyvä määrä kalsarimesehuppeliin. Tulee kevyt mieli, hyvä uni eikä krapulaa. Ja sen verta hiilareita että juoksu kulkee seuraavan iltana. :ahem:
Samat harrasteet näemmä. :alppu:Eipä oo sun mesetunnaria. Laitappa privaa vastaisen varalle.:ahem:
2774Entä montako viestiä olet postannut tähän threadiin?
Ja sitten vielä kuulee ääniä. NI! ÄÄNIÄ!Vaikka naapurin nainen valitti isännöitsijälle lintujen ruokinnasta.Hän valitti,että tiaiset varastavat hänen parvekkeeltaan tuhkakupista tupakat.
Ei oo omaa mesetunnaria mullakaan.Samat harrasteet näemmä. :alppu:Eipä oo sun mesetunnaria. Laitappa privaa vastaisen varalle.