Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Hiidenpirtti, tuo kauppa Hiidenveden rannnalla ykköstien varressa, lopettaa toimintansa tämän kuun päättyessä. Huomisesta sunnuntaihin kaikki tuotteet -40% alennuksessa. Ei koske kuitenkaan alkoholi- ja nikotiinituotteita, äidinmaidonkorvikkeita, pullopantteja ja vielä jotain muuta, jota en muista.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Hiidenpirtti, tuo kauppa Hiidenveden rannnalla ykköstien varressa, lopettaa toimintansa tämän kuun päättyessä. Huomisesta sunnuntaihin kaikki tuotteet -40% alennuksessa. Ei koske kuitenkaan alkoholi- ja nikotiinituotteita, äidinmaidonkorvikkeita, pullopantteja ja vielä jotain muuta, jota en muista.
Loppuuko se ravintolatoimintakin? Jos ei nyt lopu, niin ennen vuoden loppua loppunee?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
En itse asiassa edes tiedä siitä. Lehdessä vain oli ilmoitus kaupan loppuunmyynnistä.
Ihan hiljakkoin kun palattiin Helsingistä ampumaradalta, niin käytiin safkaamassa siinä ja todettiin, että sääli että se paikka todennäköisesti katoaa uuden tien myötä. Ruoka on suht edullista (ei silti mitenkään älyttömän halpaa) mutta tosi hyvää.
7 euroa 30 senttiä maksoi kunnollinen pihvi maustevoilla ja ranskanperunoilla ja annos sisälsi alkusalaatin ja jälkiruoan.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Vittu. Loppuihan se 2,5 kuukauden tappelu sairauspäivärahoista, netti katkesi sillä aikaa kun olin ilman rahaa tuon aikaa pitkään. Kavereiden luona piti käydä tarkistuttamassa e-tilejäni. Thunder is back.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Sukulaismies saanut sydänkohtauksen. Tehty pallolaajennus, yks suoni ollut tukossa. About 44v, sen isä oli kuulemma aikanaan saanut saman ikäisenä suurinpiirtein (varmaan pilluakin mutta siis sydärin).

Tai no ei toi verisukulainen ole - naimalla tullut. Hmm.. se on isän tädin (eli mun isotädin?) tyttären mies.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Sukulaismies saanut sydänkohtauksen. Tehty pallolaajennus, yks suoni ollut tukossa. About 44v, sen isä oli kuulemma aikanaan saanut saman ikäisenä suurinpiirtein (varmaan pilluakin mutta siis sydärin).
Höh, tuohan sopii yksyhteen mitä minulle tapahtui juuri vuosi sitten. Elämä jatkuu (toistaiseksi).

Thunderille :thumbup:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Höh, tuohan sopii yksyhteen mitä minulle tapahtui juuri vuosi sitten. Elämä jatkuu (toistaiseksi).
Eli se oli vuodesta kiinni ettet ollut sukulaismies.
Ei olis juplasta ensi näkemältä uskonut!
Tai no enhän mä sua ole edes nähnyt!

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Eli se oli vuodesta kiinni ettet ollut sukulaismies.
Ei olis juplasta ensi näkemältä uskonut!
Tai no enhän mä sua ole edes nähnyt!
Eipäs näkynyt Matxia sukukokouksessa, mutta ehkä ensi kerralla? Tai ehkä näkyikin, mutta enpä tunnistanut. Yhdellä hutjakkeella oli kyllä korkokengät..

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Vittu. Loppuihan se 2,5 kuukauden tappelu sairauspäivärahoista, netti katkesi sillä aikaa kun olin ilman rahaa tuon aikaa pitkään. Kavereiden luona piti käydä tarkistuttamassa e-tilejäni. Thunder is back.
Olen kaivannut sinua kyllikki. Joutunu tyytyyn vanhaan materiaaliin (esimerkki) uuden puutteessa.

Toi on aivan selkeesti elämää suurempaa settiä. Ei tartte paljon sieniä vetää, kun tota tavaa. Olen fani. :ahem:

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Houkuttele tänne paras moottorihulluin kaverisi ja kestä sitten arvailuja kuka sä itte olet nimimerkiltäsi...

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Meidän Foortumi on näköjään rikki.
Täällä fortumissa on tällainen toiminto jossa voi tarkastella hahmon kirjoittamia viestejä.
Sinne löytää käyttämällä etenemiseen polkua :

View public profile -> Show all Statistics -> Find all posts by Hahmo.
Okei... Siinä sanotaan siis houkuttelevan lupaavasti, että
"Löydän sulle kaikki hahmon kirjoittamat postaukset kunhan vain painat toiveikkaasti tätä linkkiä".

Vaan kuinka pettyykään tämän peltiaivoisen myyntimiehen puheisiin luottava, rehellinen veronmaksaja!?!

Kusetetuksi tuli!
Ei löytänyt - lupauksiensa vastaisesti - sellaisen foorumistin postauksia edes viime vuoteen, joka oli liittynyt jäseneksi jo 9 vuotta sitten. :jaska:

Onko tämä nyt sitä eettistä mainontaa? Turhien lupaaminen?
Kysynpähän vaan! :frank:

Nimimerkillä : Tyhjiksi osoittautunein lupauksin petetty veronmaksaja. :nope:

Olisi ollut kiva lukea parin hahmon ihan ensimmäiset postaukset tänne foorumille.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Meidän Foortumi on näköjään rikki.
Täällä fortumissa on tällainen toiminto jossa voi tarkastella hahmon kirjoittamia viestejä.
Sinne löytää käyttämällä etenemiseen polkua :

View public profile -> Show all Statistics -> Find all posts by Hahmo.
Okei... Siinä sanotaan siis houkuttelevan lupaavasti, että
"Löydän sulle kaikki hahmon kirjoittamat postaukset kunhan vain painat toiveikkaasti tätä linkkiä".

Vaan kuinka pettyykään tämän peltiaivoisen myyntimiehen puheisiin luottava, rehellinen veronmaksaja!?!

Kusetetuksi tuli!
Ei löytänyt - lupauksiensa vastaisesti - sellaisen foorumistin postauksia edes viime vuoteen, joka oli liittynyt jäseneksi jo 9 vuotta sitten. :jaska:

Onko tämä nyt sitä eettistä mainontaa? Turhien lupaaminen?
Kysynpähän vaan! :frank:

Nimimerkillä : Tyhjiksi osoittautunein lupauksin petetty veronmaksaja. :nope:

Olisi ollut kiva lukea parin hahmon ihan ensimmäiset postaukset tänne foorumille.
Et vain osaa.

Otit varmaan huomioon, että osa kommenteista on jo bittiavaruudessa. Ja mahtavatko arkistoidutkaan olla mukana.

Kokeilitko sellaisella nikillä, joka on edelleen aktiivinen?!

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mitä ilmeisemmin en. Sitä linkkiä voi painaa vain oikein tai väärin.
Välimuotoja ei käsittääkseni ole?

Otit varmaan huomioon, että osa kommenteista on jo bittiavaruudessa. Ja mahtavatko arkistoidutkaan olla mukana.
En ottanut, enkä tiedä mahtavatko.
Siinä kuitenkin luvataan hahmon KAIKKIA posteja. Se ei toteudu.

Kokeilitko sellaisella nikillä, joka on edelleen aktiivinen?!
Kokeilin. Ei tuo näytä edes omia postauksiani kuin 01-08-2008 saakka.
Vehjes lupaa kauhalla, mutta antaa teelusikalla. :dunno: