Ai Börje on nykyään samassa paikassa töissä kuin sinä? :eek!:Yksi tosi kaunis blondi vissiinkin flirttaili mulle äsken täällä duunissa, kun kävelin omalle työpisteelleni. :eek!:
Herrasmiehenä olisit mennyt kysymään onko hänellä roska silmässä vai mikä on ongelma.Yksi tosi kaunis blondi vissiinkin flirttaili mulle äsken täällä duunissa, kun kävelin omalle työpisteelleni. :eek!:
Pikkujouluja odotellessa...Yksi tosi kaunis blondi vissiinkin flirttaili mulle äsken täällä duunissa, kun kävelin omalle työpisteelleni. :eek!:
Mä otan koiran ja meen mettään. Jotenkin nyt ainakin yks rajalinja löydettävä, jos koira löytäis.Jos lähtis kauppaan ja kotiin ja kävelylle ja herätykselle ja nokosille. :ahem:
Ota sitten hellästi se koira.Mä otan koiran ja meen mettään. Jotenkin nyt ainakin yks rajalinja löydettävä, jos koira löytäis.
vBulletin® Version 3.7.2 sanoi:Your submission could not be processed because a security token was invalid.
If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.
Vbulletin asiantuntija en ole kyllä:dunno: Helpottaisi ehkä jos tietäisi missä yhteydessä tuo tullut. Ehkä Antti/burb tai tietokone/ylläpito-palstan väki tietäisi enämpi.. Pistätkö viestiä etiäpäin vai minä?Kouvo voisi moderaattorina selvittää seuraavan ilmoituksen syyn:
Vbulletin asiantuntija en ole kyllä:dunno: Helpottaisi ehkä jos tietäisi missä yhteydessä tuo tullut. Ehkä Antti/burb tai tietokone/ylläpito-palstan väki tietäisi enämpi.. Pistätkö viestiä etiäpäin vai minä?
Se on tuo huumorinkukka...Laita sinä. Saatpa tehdä jotain palkkasi eteen.
Sen BB:n 24/7 nettiversion voi maksaa myös koko kauden kerrallaan. Ei oo pakko maksaa jokaista tuntia erikseen.Maksoin just järkyttävän määrän laskuja. :nope: :thumbdown