Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
toleranssisiipi sanoi:
Viikko tupakatta. Jess.
Onnittelut :thumbup:

Mulla meni halut tupakkaan käytännössä kokonaan ensimmäisen savuttoman vuoden jälkeen. Sen jälkeen ei enää juurikaan tullut eteen tilanteita, missä olisi voinut kuvitella pistävänsä palamaan. Nyt onkin oltu jo lähes 9 vuotta täysin ilman. Kovin täyspäisestihän en ole ikuna kärynnyt, joten lähtötilanteeni oli varmasti huomattavasti helpompi, mutta ajattelin nyt kuitenkin jotenkin kannustaa :thumbup:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Vaihdoin avattaren, kun kerta on vaihtoviikot menneillään.
Banjoa sille, joka tietää kuka kuvassa.

DFiaA

I told you so
Sivua ladataan. Ole hyvä ja odota... (Mikäli tämä sivu jää näkyviin kovin pitkäksi aikaa, se saattaa johtua palomuuriasetuksistasi, tai siitä, että käytät Opera-selainta.)

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Klo8 terveystarkastus. Meinasin kertoa silmät väsymyksestä kiiluen kuinka päähäni on asennettu CIAn toimesta mikrosiru. Toivottavasti pääsen Alpun, Howdyn, Yrjölän ja jusbanin seinänaapuriksi suljetulle :alppu:

Knoukka

Well-known member
Kohta lounaalle. Soseutettu omena, lusikallinen hunajaa ja iso lasi piimää. Jaksaakohan moista määrää edes syödä?

burb

.
toleranssisiipi sanoi:
Kiitoksia kannustuksesta.
Kyllä mä uskon, että eroon tupakoinnista pääsen. Toi purkka auttaa mulla oikein mainiosti nikotiinin "tarpeeseen", mut tapariippuvuus tuntuis olevan hankalampi juttu. Varsinkin ruuan tai kahvin jälkeen tulee sellanen olo, että ikäänku kuuluis mennä partsille tupakalle. Mut kyllä mä sen tiesinkin, että siinä se vaikein kohta on, ku parikymmentä vuotta on jotain tehnyt, niin kyllähän siitä tapa muodostuu väkisinkin.
Mut eiköhän tää tästä.
Mulla on tapatupakointi muuttunut radikaalisti viime aikoina.
Aiemmin aamutupakka oli se, mikä oli pakko saada heti kun pistin pääni pihalle,
jossakin vaiheessa vain aloin venyttämään sitä aamutupakan polttamisajankohtaa.
Nykyään "aamutupakan" saatan vetäistä tossa 3:eek:lmen, Nelj4n tai joskus jopa 5. aikaan iltapäivällä.
Yllättävän helposti se tuokin onnistui, oliskos n. 14-15 vuotta tupakointia takana.
Iltaisin sitten polttelenkin aika normaalia tahtia.

osteri

ZX-10R
Sijainti
SLN
Töissä on niin kiire, että ei edes kerkeä foorumia lukea. :thumbfh: :thumbdown

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
osteri sanoi:
Töissä on niin kiire, että ei edes kerkeä foorumia lukea. :thumbfh: :thumbdown
Käy sanoon pomolle pari valittua sanaa! :eek!: Ei tämmönen peli vetele alkuunkaan. Tai soita liittoon! :idea: