AJ
Well-known member
Moe Szyslak sanoi:*KUVA OIS KIVA* :ahem:
Tästähän on ollut kuva jo liikenteessä, kun OoPee teki saman ittelleen.
Moe Szyslak sanoi:*KUVA OIS KIVA* :ahem:
karvakaulurilla?AJ sanoi:Tästähän on ollut kuva jo liikenteessä, kun OoPee teki saman ittelleen.
Mutku sanoi:karvakaulurilla?
Onnittelut :thumbup:toleranssisiipi sanoi:Viikko tupakatta. Jess.
Mutku sanoi:Onko Laura Malmivaara tehnyt yhtään elokuvaa missä se ei olisi ilman vaatteita?
:eek!:jenan sanoi:Tapoin Babin. :frown:
Mulla on tapatupakointi muuttunut radikaalisti viime aikoina.toleranssisiipi sanoi:Kiitoksia kannustuksesta.
Kyllä mä uskon, että eroon tupakoinnista pääsen. Toi purkka auttaa mulla oikein mainiosti nikotiinin "tarpeeseen", mut tapariippuvuus tuntuis olevan hankalampi juttu. Varsinkin ruuan tai kahvin jälkeen tulee sellanen olo, että ikäänku kuuluis mennä partsille tupakalle. Mut kyllä mä sen tiesinkin, että siinä se vaikein kohta on, ku parikymmentä vuotta on jotain tehnyt, niin kyllähän siitä tapa muodostuu väkisinkin.
Mut eiköhän tää tästä.
Käy sanoon pomolle pari valittua sanaa! :eek!: Ei tämmönen peli vetele alkuunkaan. Tai soita liittoon! :idea:osteri sanoi:Töissä on niin kiire, että ei edes kerkeä foorumia lukea. :thumbfh: :thumbdown
kouvotsvoni sanoi:Sain netin toimimaan kämpillä. Täältä tullaan miljoonas postaus :thumbup: