kouvotsvoni
Banjottu
Valtaat vain sivun harrastaen toistoa.AJ sanoi:En etsi valtaa loistoa...
Valtaat vain sivun harrastaen toistoa.AJ sanoi:En etsi valtaa loistoa...
Il Tempo Gigante sanoi:No sitä en tiijä missä, mut TV2 näyttää. 5 - 9 Blääähh....
kouvotsvoni sanoi:Valtaat vain sivun harrastaen toistoa.
Kuinkahan kännissä olin henkisesti?kouvotsvoni sanoi:Onneksi "F1-Forum Karting, osa 3 "-toikki on sticky, niin ei AJ koko etusivua valtaa
Fry&Laurie. Unta. Öitä.
Katsoin samaa neljältä ":ahem:-tyyliin" :nope:kouvotsvoni sanoi:Kuinkahan kännissä olin henkisesti?
Meinasin jotain sellaista, jotta kun AJ:lla oli kommentteja lähes joka toikissa viimeisenä....niin että "F1-Forum Karting, osa 3" olisi jotenkin eri asia ja jottei siihen AJ voisi kommentoida sinne.. :nope:
:alppu:
.72 sanoi:
*hurraa*
Tulokset 1 - 10 noin 19 200 osuman joukosta haulle naisihminen.
Tulokset 1 - 10 noin 34 100 osuman joukosta haulle mieshenkilö.
Tulokset 1 - 10 noin 18 800 osuman joukosta haulle naishenkilö
.Tulokset 1 - 10 noin 363 osuman joukosta haulle miesihminen.
Onneksi AJ ei kuitenkaan huomannut, että voi siihenkin postata ja ei saanut koko etusivuaJ.Heldenview sanoi:Katsoin samaa neljältä ":ahem:-tyyliin" :nope:
Ei kait AJ jaskan stickylle mitään voi. Nytkin on jaskan postaus viimeisenä.
kouvotsvoni sanoi:Kuinkahan kännissä olin henkisesti?
Meinasin jotain sellaista, jotta kun AJ:lla oli kommentteja lähes joka toikissa viimeisenä....niin että "F1-Forum Karting, osa 3" olisi jotenkin eri asia ja jottei siihen AJ voisi kommentoida sinne.. :nope:
:alppu:
72 sanoi:
*hurraa*
*hurraa*AJ sanoi:Mä en voi kommentoida sinne. Liian suuri henkinen este. :frown:
Kyllä huominen pitää huolen itsestään.kouvotsvoni sanoi:Odotan kauhunsekaisin tuntein huomista.
Tekeminen, jotten itsekin ala sekoilla, kun vastaanottaja tänään tempaissut mitä on :nope:McMike sanoi:Kyllä huominen pitää huolen itsestään.