Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mun piti tehdä polli mutta unohdin mitä pollin piti tivata.
Oliskohan se ollut... ei sittenkään... äh...
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Mulla on revontulet Vistan näytönsäästäjänä.
Mulla on omasta mielestäni kovastikin kiva ja hieno näytönsäästäjä, joka on diaesitys kuvista joissa on kissan silmät mustalla taustalla. Yksi silmäpari (eri pari eri kuvissa) per dia ja silmien sijainti vaihtelee eri puolilla ruutua. On kyllä olemassa mahdollisuus, että pimeässä kiiluvat silmät pelästyttävät joskus jonkun, mutta sehän on vaan plussaa se :ahem:.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mulla on revontulet Vistan näytönsäästäjänä.
Boikotoin Vistaa niin kauan kuin se on mahdollista. Puolitoista vuotta sitten hankin HP:n läppärin ja sain sen vielä XP:llä, vaikka valtaosa oli jo Vistavehkeitä. Tänään sain miniläppärin, ja siihen XP:n. Huomenna tulee uusi työasema duuniin, ja XP:llä sekin.

Kai sitä on joskus luovutettava, kun päivitykset loppuvat, mutta miksi vaihtaa sellaista, mikä ei ole rikki? (Käytän myös kaikissa koneissani jo Windows 95:tä tuttua classic-teemaa, koska se nyt vain on käyttäjäystävällisempi kuin nämä uudet graafisemmat käyttöliittymät.)
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Boikotoin Vistaa niin kauan kuin se on mahdollista. Puolitoista vuotta sitten hankin HP:n läppärin ja sain sen vielä XP:llä, vaikka valtaosa oli jo Vistavehkeitä. Tänään sain miniläppärin, ja siihen XP:n. Huomenna tulee uusi työasema duuniin, ja XP:llä sekin.

Kai sitä on joskus luovutettava, kun päivitykset loppuvat, mutta miksi vaihtaa sellaista, mikä ei ole rikki? (Käytän myös kaikissa koneissani jo Windows 95:tä tuttua classic-teemaa, koska se nyt vain on käyttäjäystävällisempi kuin nämä uudet graafisemmat käyttöliittymät.)
Ja 74 mallinen Lada on ihan hyvä auto
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Tästäpä mies todella riemastui ja tiedusteli, onko meillä joku pehmolelu päivä ja harmitteli, ettemme olleet ilmoittaneet hänelle, jotta hänkin olisi voinut ottaa jonkun lastensa lelun mukaan.
No niin, päätimme sitten pitää tänään lelupäivän ja aamulla matikan luennolla istuikin (eturiviessä tietysti ;)) monta koulutusohjelmamme phuksia leluineen.

Luennoitsijakin oli reagoinut aiheesta saamaan mailiin ja toi mukanaan jonkun makean robottilelun, joka kuulemma toimii hänen työhuoneessaan liikkeentunnistimena.

Illalla pulkkamäkeen! \o/
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
No niin, päätimme sitten pitää tänään lelupäivän ja aamulla matikan luennolla istuikin (eturiviessä tietysti ;)) monta koulutusohjelmamme phuksia leluineen.

Luennoitsijakin oli reagoinut aiheesta saamaan mailiin ja toi mukanaan jonkun makean robottilelun, joka kuulemma toimii hänen työhuoneessaan liikkeentunnistimena.
Aika sööttiä ja pehmoista toi opiskelu nykyään... :p
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Joutuu perkele pakkaamaan, kun on muutto toiseen huoneeseen. :doubtful:

Onneksi ei joudu avokonttoriin.
 
Ylös