Samixii!!! Paitsi ettei huominen innostuta.Tepastelen ympäriinsä gaalamekossani jonka väriä eräs foorumisti luultavasti kutsuisi mersun harmaaksi.
Samaan asuun kuulu sitten luultavasti jaguarin hopeanhohtoisett korkkarit.
Huominen innostuttaa kovasti!
Okei...mä tiesin et oot kinky mut en arvannut et vedät sunnuntai iltaisin kotona gaalamekko päällä....Samixii!!! Paitsi ettei huominen innostuta.
No miks luulit, ettei se huominen häntä innostuta?Okei...mä tiesin et oot kinky mut en arvannut et vedät sunnuntai iltaisin kotona gaalamekko päällä....
Normaalisti gaalamekkopäivä on lauantai, mut tällä viikolla lauantai meni korkkareilla kävelyä opetellessa.Okei...mä tiesin et oot kinky mut en arvannut et vedät sunnuntai iltaisin kotona gaalamekko päällä....
se onkin kimuranttia hommaa se!Normaalisti gaalamekkopäivä on lauantai, mut tällä viikolla lauantai meni korkkareilla kävelyä opetellessa.
Mene kännissä sinne, niin helpottaa! T: kokemusta onVähän taas ikävä fiilis lähtee takaisin kassulle lomalta. Saa nähdä onko bussikaan ajallaan tuolla myräkässä.
Mikään ei voita sitä!Ja huomenna kahdeksi viikoksi loppusotaan krapulassa.:thumbup:
Sodassa ei ole voittajia.Mikään ei voita sitä!
Mene kylmään suihkuun niin jo helpottaa.Heräsin päikkäreiltä. Polla sekaisin enämpi kuin yhteensä.
Mutta miksi sen jälkeen on voittajan oikeus?Sodassa ei ole voittajia.
Siis mihin ihmeen tohtoriseuraan sä olet ittes ujuttanut?Kävin talkoissa tekemässä TRI-seuralla rahhoo.:thumbup:
Häviäjähän se oikeuteen joutuu.Mutta miksi sen jälkeen on voittajan oikeus?
Ihan kuopiolaiseen.Siis mihin ihmeen tohtoriseuraan sä olet ittes ujuttanut?
Ja jos hyvä bulla käy, niin jatkohan käydään Itä-Suomen hovioikeudessa.:thumbup:Häviäjähän se oikeuteen joutuu.