kouvotsvoni
Banjottu
Mites tuo korrelaatio "sen" pituuteen? ..Itsehän olin tuossa testissä keskivaiheessa.http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/hiilijalanjalki/
Taidan olla ns. isokenkäinen. :nope:
Mites tuo korrelaatio "sen" pituuteen? ..Itsehän olin tuossa testissä keskivaiheessa.http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/hiilijalanjalki/
Taidan olla ns. isokenkäinen. :nope:
Miten se pääsi sun parvekkeelles?Naapurin akka alkoi kolaamaan lumia munparvekkeelta. Antais nyt olla!!!
Naapurin akka alkoi kolaamaan lumia munparvekkeelta. Antais nyt olla!!!
Sulake paloiTuli sähkökatkos.
Me asutaan ylimmässä kerroksessa ja parvekkeet on mun ja hänen kämpässä isot, mutta hänen kämppäänsä on kulku mun partsin läpi.Miten se pääsi sun parvekkeelles?
En viitti, se on 83 ja tekee sen hyvää hyvyyttään. Tykkää puuhailla, joskus vaan tulee semmonen olo et olis ite pitäny herätä kuudelta ja lainalla senkin puoli.ja p) Ehkä kantsis sanoo sille suoraan. Se ei ehkä lue tätä forumia.
Eikö toi oo aika epäkäytännöllistä, että naapurin kämppään ei pääse kuin sun parvekkees kautta?Me asutaan ylimmässä kerroksessa ja parvekkeet on mun ja hänen kämpässä isot, mutta hänen kämppäänsä on kulku mun partsin läpi.
Ei palanu xD. kävi vaan vähä aikaa pois ja takas.Sulake paloi
Keskipaikkeille osui tulos.
Samaa minäkin mietinEikö toi oo aika epäkäytännöllistä, että naapurin kämppään ei pääse kuin sun parvekkees kautta?
En minä usko, että kaikkivoipaisuus moiseen yltää.Vanhoja siguja ei siis pysty editoimaan (modeja lukuunottamatta)?
Ei. Se on niin iso et ei se mua häiritse. Siinäpä tuo kastelee kukat ja näköjään putsii lumet.Eikö toi oo aika epäkäytännöllistä, että naapurin kämppään ei pääse kuin sun parvekkees kautta?
Tarkoittanee sitä että jos joku tekee siveettömän sigun varustettuna eri värein ja jättiläiskirjaimilla niin ainut tapa hävittää se forumilta on deletoida koko postaus (edellyttäen että kyseinen signature on jo ehditty vaihtaa toiseen)?En minä usko, että kaikkivoipaisuus moiseen yltää.
Eikun..niin siis...VANHOJA siguja ei voida poistaa, mutta käytössä olevat kylläTarkoittanee sitä että jos joku tekee siveettömän sigun varustettuna eri värein ja jättiläiskirjaimilla niin ainut tapa hävittää se forumilta on deletoida koko postaus (edellyttäen että kyseinen signature on jo ehditty vaihtaa toiseen)?