PuoliPöhkö
Well-known member
Ihan ymärrettävää jos se on kullattu, juotavaa tai muuten jotain arvokasta.Tommi123 piilottaa hyvin IP:nsä. Ei mulla muuta.
Löysitkö lopulta kassakaapista vai patjan alta?
Oravat piilottaa käpyjä. Yleensä maahan.
Ihan ymärrettävää jos se on kullattu, juotavaa tai muuten jotain arvokasta.Tommi123 piilottaa hyvin IP:nsä. Ei mulla muuta.
Meinaatko että se on orava?Ihan ymärrettävää jos se on kullattu, juotavaa tai muuten jotain arvokasta.
Kunhan haluaa pelleillä.Ihan ymärrettävää jos se on kullattu, juotavaa tai muuten jotain arvokasta.
Relaa, Hei!:alppu:Miulla loppu huumori ralli vs f1 -juttuihin ja näihin kaksoisnikkeihin.
Relasin ihan hyvin. Siitä tuli krapula kostoksi.Relaa, Hei!:alppu:
Mun kakkosesta tuli melkoiset aamutortut. 2 kertaa piti huuhdella.Kenen kakkonen tää on?
Ja tuo oli erittäin mukavaa luettavaa aamukahvin seuraksi ensimmäisenä lukuelämyksenä. :yuck:Mun kakkosesta tuli melkoiset aamutortut. 2 kertaa piti huuhdella.
Kai sä kerroit sille "naiselleskin", että forwardoit hänen tekstiviestinsä julkiselle keskusteluforumille?Muijalta tekstari tänään:
"Vittu oisin oikeesti halunnu jäädä sinne yöks ;-) nyt vituttaa ku mua panettaa vitusti... mä haluun sua nyt"
:ahem:
Oli kyllä ihan tarkoituksella laadittu postaus, sillä TIESIN että täällä jotkut hörppii kaffetta tietokoneen äärellä.Ja tuo oli erittäin mukavaa luettavaa aamukahvin seuraksi ensimmäisenä lukuelämyksenä. :yuck:
Ei tää mikään julkinen ole, vaan suljettu osasto potilaineen.Kai sä kerroit sille "naiselleskin", että forwardoit hänen tekstiviestinsä julkiselle keskusteluforumille?
Se nainen ja tuo tekstiviesti ovat yhtä lailla täysin mielikuvituksen tuotetta.Kai sä kerroit sille "naiselleskin", että forwardoit hänen tekstiviestinsä julkiselle keskusteluforumille?
Ai sulle on sanottu, että tää on suljettu? No ehkä parempi niin.Ei tää mikään julkinen ole, vaan suljettu osasto potilaineen.
Sama ilman pukua. Mahtuukohan tuonne lumen sekaan..?Puku ja palttoo päälle ja baanalle.
No sitteSe nainen ja tuo tekstiviesti ovat yhtä lailla täysin mielikuvituksen tuotetta.
*kirjoittaa valituskirjettä NYT-liitteeseen*Aijaa? NYT-liitteessä mainittiin uusista jaksoista ja uudesta esitysajasta klo. 21.00.
Itel 12353 mutta en omista auto vielä tai mitn koska en ole edes täysi-ikäinen :idea:http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/hiilijalanjalki/
Taidan olla ns. isokenkäinen. :nope: