Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Ei g-sus sentään! :D
Tein äsken kauppareissun. Päätin käydä kuitenkin yhdellä olusella pubissa ennen kauppaan menoa.
Istuskelin omissa oloissani lukemassa iltasanomia ja tissuttelemassa olutta.
Yhtäkkiä ravintolan toiselta puolelta tulee mua kohti ikääntynyt risupartainen todella vahvassa humalassa oleva ukko , ja tuli niin vauhdilla että luulin notta se hyökkää mun päälle.

Pari sekunttia ukko tuijottaa mua ja sitten istahtaa pöydälle.
Kävimme seuraavanlaisen dialogin:
ukko:"mmmm (siis muminaa, en saanut mitään selvää puheesta)
minä:"ai niinkun mitä?"
ukko:"Oooksä ruskeenreijän ritari, eli ootko sä homo?
minä:"no en kyl ole."
"ukko:"No voi harmi."
Sitten tämä ukko lähtee yhtä nopeesti kuin oli tullutkin takaisin toiselle puolelle raflaa.

Kaikkea sitä näkeekin.. :D
Tuli mieleen viime lauantain kauppareissu, jota en ole muistanut kenellekään kertoa. No, nyt on aika.

Hörpin ko. lauantaiaamuna kotona pari mukillista aamukahvia ja torilla yhden lisää. Torilta Citymarkettiin. CM:ssa alkoivat kahvin sisältämät diureetit vaikuttaa, joten suunnistin yksityistiloihin. Häveliäänä henkilönä suunnistin eriöön, vaikka pisuaaritkin olivat vapaina. Itseasiassa koko yksityistila oli vapaa henkilöistä.

Kesken toiminnan, minkä vuoksi olin eriössä, eriön oveen koputettiin. Jonniin verran yllätyin. Suoritin koputtelusta huolimatta kuitenkin toimitukseni loppuun ja avasin eriön oven.

Oven takana oli yläasteelta kasvotuttu Jopi, joka loihe lausumaan: 'Onko siellä alkoholipullo, onko ?' Kurkin eriön eri puolille ja havaitsin pytyn takana olevan siideritölkin. Sanoin Jopille, notta: 'On tuolla pytyn taustalla siideritölkki'.

Jopi siihen vastaamaan jotaikuinkin, että: 'Ei siideri, vaan alkoholipullo.'

Käsiäni pestessä Jopi tonki reppuaan ja höpötteli: 'Mihin se joutui, mihin se katosi.'
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Horatio kehiin! C.S.I. Miami jatkuu tänään!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ei g-sus sentään! :D
Tein äsken kauppareissun. Päätin käydä kuitenkin yhdellä olusella pubissa ennen kauppaan menoa.
Istuskelin omissa oloissani lukemassa iltasanomia ja tissuttelemassa olutta.
Yhtäkkiä ravintolan toiselta puolelta tulee mua kohti ikääntynyt risupartainen todella vahvassa humalassa oleva ukko , ja tuli niin vauhdilla että luulin notta se hyökkää mun päälle.

Pari sekunttia ukko tuijottaa mua ja sitten istahtaa pöydälle.
Kävimme seuraavanlaisen dialogin:
ukko:"mmmm (siis muminaa, en saanut mitään selvää puheesta)
minä:"ai niinkun mitä?"
ukko:"Oooksä ruskeenreijän ritari, eli ootko sä homo?
minä:"no en kyl ole."
"ukko:"No voi harmi."
Sitten tämä ukko lähtee yhtä nopeesti kuin oli tullutkin takaisin toiselle puolelle raflaa.

Kaikkea sitä näkeekin.. :D
Se olin minä :(
 
Ylös