OoPee
Nuori ikäisekseen
Vaihdoitko kättä vai? :eek!:Tulee kohta viikko täyteen kun oon alkanu seurustelee. :ahem:
Vaihdoitko kättä vai? :eek!:Tulee kohta viikko täyteen kun oon alkanu seurustelee. :ahem:
Paheksun epäkohteliasta käytöstäsi :thumbdownEi g-sus sentään!
Tein äsken kauppareissun. Päätin käydä kuitenkin yhdellä olusella pubissa ennen kauppaan menoa.
Istuskelin omissa oloissani lukemassa iltasanomia ja tissuttelemassa olutta.
Yhtäkkiä ravintolan toiselta puolelta tulee mua kohti ikääntynyt risupartainen todella vahvassa humalassa oleva ukko , ja tuli niin vauhdilla että luulin notta se hyökkää mun päälle.
Pari sekunttia ukko tuijottaa mua ja sitten istahtaa pöydälle.
Kävimme seuraavanlaisen dialogin:
ukko:"mmmm (siis muminaa, en saanut mitään selvää puheesta)
minä:"ai niinkun mitä?"
ukko:"Oooksä ruskeenreijän ritari, eli ootko sä homo?
minä:"no en kyl ole."
"ukko:"No voi harmi."
Sitten tämä ukko lähtee yhtä nopeesti kuin oli tullutkin takaisin toiselle puolelle raflaa.
Kaikkea sitä näkeekin..
Nii just. :mad_old:Paheksun epäkohteliasta käytöstäsi :thumbdown
En käyttäytynyt huonosti.Paheksun epäkohteliasta käytöstäsi :thumbdown
Maassa maan tavalla. :ahem:En käyttäytynyt huonosti.
Tai jos tarkoitat että en kohteliaisuuttani antanut, niin sitten... :mad_old:
Mutta toisin kuin Itävalloissa, meillä täällä suomessa ei kohteliaisuussyistä anneta panna jos joku pyytää.
Just ton takia mä lähdin sieltä :frank:Mutta toisin kuin Itävalloissa, meillä täällä suomessa ei kohteliaisuussyistä anneta panna jos joku pyytää.
Aijaa? NYT-liitteessä mainittiin uusista jaksoista ja uudesta esitysajasta klo. 21.00.Tosin uusinnoilla.. vitoskaudesta alkaen.
Kenen kakkonen tää on?Hiiri jäi loukkuun kiinni xD. antaa vähä aikaa kituu ku oleskeli toisten nurkissa ja sit heittää pois.:alppu:
J. Huimapään tanssiorkesterin.Kenen kakkonen tää on?
J. Huimapään tanssiorkesterin.
Meinaat et oon joku kakkos nickki xD en nyt sentää:tongue:Kenen kakkonen tää on?