kouvotsvoni
Banjottu
...niin tai odottaa hinausautoa, kuten kerran kävi :frown:markoj sanoi:Siitä voi tehdä laulun.
...niin tai odottaa hinausautoa, kuten kerran kävi :frown:markoj sanoi:Siitä voi tehdä laulun.
Kerran muuan heebo halusi liittyä seurueeseemme Manalassa ja kun yritimme torjua hänet utelemalla, että 'millä avuilla meinaat tähän pöytään tulla?', vastasi miekkonen nokkelasti: "No, mä oon säveltänyt ton Mäntsälä mielessäin".markoj sanoi:Siitä voi tehdä laulun.
Riittikö avut teidän pöytäseuraksi?Captain Howdy sanoi:Kerran muuan heebo halusi liittyä seurueeseemme Manalassa ja kun yritimme torjua hänet utelemalla, että 'millä avuilla meinaat tähän pöytään tulla?', vastasi miekkonen nokkelasti: "No, mä oon säveltänyt ton Mäntsälä mielessäin".
Luulis avujen näyttäminen vievän ruokahalut :nope:markoj sanoi:Riittikö avut teidän pöytäseuraksi?
Niinhän siinä kävi :frown:Captain Howdy sanoi:Seurueen mallineitoset taisivat nauraa miespoloisen ulos.
Golfista hehkutkin sökönä :thumbfh:markoj sanoi:Ihan kohta nauran itseni ulos hehkuttelemaan.
No mihin sä sitten menit?Captain Howdy sanoi:Seurueen mallineitoset taisivat nauraa miespoloisen ulos.
Jatkoin chillailua siinä pöydässä enkä suinkaan sännännyt mitenkään oudosti siitä pois, kuten se Mäntsälä-äijä. Mallineitoset tarjoilivat juomia ja mm. viinirypäleitä. Olipa se kerrassaan hienoa!KnowHow sanoi:No mihin sä sitten menit?
Mutta arvaas miksi tytöt kävivät vuoronperään nenää puuteroimassaCaptain Howdy sanoi:Jatkoin chillailua siinä pöydässä enkä suinkaan sännännyt mitenkään oudosti siitä pois, kuten se Mäntsälä-äijä. Mallineitoset tarjoilivat juomia ja mm. viinirypäleitä. Olipa se kerrassaan hienoa!
Tietääkseni heillä ei ollut/ole minkäänlaista ongelmaa huumehisten kanssa.kouvotsvoni sanoi:Mutta arvaas miksi tytöt kävivät vuoronperään nenää puuteroimassa
Ei ollut ei. Tervettä punaa poskiin tuli kyllä :ahem:Captain Howdy sanoi:Tietääkseni heillä ei ollut/ole minkäänlaista ongelmaa huumehisten kanssa.
Tuo on kyllä auto, jolla kehtais ajella.....KnowHow sanoi:Voi perkele! Naapurin eläkeläis-pariskunta on hommannut kakkosautoksi pakasta vedetyn mustan Porsche 4S:n!!! Beige nahkasisusta ja tuolla ne pihalla sitä nyt ihmetteli. On muuten toi nelivetoinen aivan saatanan hyvännäköinen auto, ne levitykset tekee sen!
Pikkasen kävi katteeks, sen myönnän!
Edit: typo.
No ei muuta kuin lunastamaan! :thumbup:jaska sanoi:Tuo on kyllä auto, jolla kehtais ajella.....