Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Kohta popsimme lasagnea ja tonnikalasalaattia. Sen päälle pari kupposta kahvia :) Sääli kun eilen meni koko Aino omena-kaneli jäätelö eikä suklaatakaan ole :(

Captain Howdy

Well-known member
Kävin MpKK:n salissa pelaamassa sählyä Päämajan pallon tyyppien kanssa. Jalat on aika vetelät nytten...

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nyt on syöty ja kahvit juotu. Kahvin kanssa pari palaa ruisleipää kera graavilohen. Nam. Nyt tekisi poikkeuksellisesti mieli mennä peiton alle pötköttämään ja lukemaan sarjiksia.

Knoukka

Well-known member
Sam sanoi:
Nyt on syöty ja kahvit juotu. Kahvin kanssa pari palaa ruisleipää kera graavilohen. Nam. Nyt tekisi poikkeuksellisesti mieli mennä peiton alle pötköttämään ja lukemaan sarjiksia.
Sama juttu, mutta kahvit juon vasta kun nousen päikkäreiltä. Kohta meinaan alkaa silmäluomi painamaan!

Knoukka

Well-known member
Heräsin päikkäreiltä, kävin saunassa ja nyt kahvia.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Plussalta tulee kainalopalloa.. yritän saada siintä jotain tolkkua.. :doubtful:

Estate

Well-known member
Istun täällä pimeässä ja palelen.

Muutaman tunnin yrittänyt jo saada unen päästä kiinni, eikä tämä koneen avaaminen asiaa tietysti mitenkään auta... :(

Tämmöstä tää on käytännössä jokaisena sunnuntai-maanantaiyönä, millään ei meinaa saada unta. Kuluneena viikkona vähän vaikeaa ollut muinakin öinä. Sitten taas päivällä olen koulussa helvetin väsynyt ja ainakin meinaan nukahtaa... Tulee sitten vain hirveä stressi nukahtamisesta...

Jospa tästä menisi takaisin sänkyyn ja yrittäisi olla hermoilematta koulusta ja nukahtamisesta ja mistään... Otan jonkun pehmolelun kainaloon ja yritän hakea siitä turvaa... Hitto mä kaipaan oikeasti nukkumaan jonkun viereen...

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
S.A sanoi:

Muutaman tunnin yrittänyt jo saada unen päästä kiinni, eikä tämä koneen avaaminen asiaa tietysti mitenkään auta... :(

Tämmöstä tää on käytännössä jokaisena sunnuntai-maanantaiyönä, millään ei meinaa saada unta. Kuluneena viikkona vähän vaikeaa ollut muinakin öinä. Sitten taas päivällä olen koulussa helvetin väsynyt ja ainakin meinaan nukahtaa... Tulee sitten vain hirveä stressi nukahtamisesta...

Jospa tästä menisi takaisin sänkyyn ja yrittäisi olla hermoilematta koulusta ja nukahtamisesta ja mistään... Otan jonkun pehmolelun kainaloon ja yritän hakea siitä turvaa... Hitto mä kaipaan oikeasti nukkumaan jonkun viereen...
Sama :frown:

72

Well-known member
Eilen tuli käytyä Mäntsälässä.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
S.A sanoi:

jaksamisia... Paukuttele nyt edes tonneja kohta, niin piristyt.

Estate

Well-known member
Jos paukuttais ton viiden tonnin rikki tänään ja sitten... hmm... Kuinkahan nopeassa ajassa sais seuraavat 1000 viestiä taottua?

Väsyttää ja päätä särkee, mutta kyllä tää tästä.