Sam
Muumipappa
Kohta popsimme lasagnea ja tonnikalasalaattia. Sen päälle pari kupposta kahvia Sääli kun eilen meni koko Aino omena-kaneli jäätelö eikä suklaatakaan ole
Sama juttu, mutta kahvit juon vasta kun nousen päikkäreiltä. Kohta meinaan alkaa silmäluomi painamaan!Sam sanoi:Nyt on syöty ja kahvit juotu. Kahvin kanssa pari palaa ruisleipää kera graavilohen. Nam. Nyt tekisi poikkeuksellisesti mieli mennä peiton alle pötköttämään ja lukemaan sarjiksia.
Sama :frown:S.A sanoi:Istun täällä pimeässä ja palelen.
Muutaman tunnin yrittänyt jo saada unen päästä kiinni, eikä tämä koneen avaaminen asiaa tietysti mitenkään auta...
Tämmöstä tää on käytännössä jokaisena sunnuntai-maanantaiyönä, millään ei meinaa saada unta. Kuluneena viikkona vähän vaikeaa ollut muinakin öinä. Sitten taas päivällä olen koulussa helvetin väsynyt ja ainakin meinaan nukahtaa... Tulee sitten vain hirveä stressi nukahtamisesta...
Jospa tästä menisi takaisin sänkyyn ja yrittäisi olla hermoilematta koulusta ja nukahtamisesta ja mistään... Otan jonkun pehmolelun kainaloon ja yritän hakea siitä turvaa... Hitto mä kaipaan oikeasti nukkumaan jonkun viereen...
No nyt järjestyisi yösija...mutta kenen luota :nope: En mene, vaikka anoisi ja kierisi maassa.kouvotsvoni sanoi:Sama :frown:
jaksamisia... Paukuttele nyt edes tonneja kohta, niin piristyt.S.A sanoi:Istun täällä pimeässä ja palelen.
Muutaman tunnin yrittänyt jo saada unen päästä kiinni, eikä tämä koneen avaaminen asiaa tietysti mitenkään auta...
Tämmöstä tää on käytännössä jokaisena sunnuntai-maanantaiyönä, millään ei meinaa saada unta. Kuluneena viikkona vähän vaikeaa ollut muinakin öinä. Sitten taas päivällä olen koulussa helvetin väsynyt ja ainakin meinaan nukahtaa... Tulee sitten vain hirveä stressi nukahtamisesta...
Jospa tästä menisi takaisin sänkyyn ja yrittäisi olla hermoilematta koulusta ja nukahtamisesta ja mistään... Otan jonkun pehmolelun kainaloon ja yritän hakea siitä turvaa... Hitto mä kaipaan oikeasti nukkumaan jonkun viereen...
Voiko siitä paikasta muutakin kuin ajaa ohi72 sanoi:Eilen tuli käytyä Mäntsälässä.
Siitä voi tehdä laulun.kouvotsvoni sanoi:Voiko siitä paikasta muutakin kuin ajaa ohi
kouvotsvoni sanoi:Voiko siitä paikasta muutakin kuin ajaa ohi