kouvotsvoni
Banjottu
...ja sama kääntäjästä kopypastettuna:
"Mieti vähän, jos yksi lehdistössä, ei mielen keskitytään kronologinen aika ajoin ja yritä sitten keskittyä työtä, se on mahdotonta, jos tyrä yhdessä liikkua ja palata joudut korjaamaan. Nukkuessani, jumalauta se saatana siinä asemassa vaihtaa automaattisesti pop ja olen herätä myös niin helvetin arvaa vituttaako vaikeaa?
Kaikki olettavat, että ihmiset ovat saman tyyppisiä standardeja ruumiilleen, mutta en usko, jos se kerran minua vaivaa ja lääkäri kielsi lähes kaikki tekemisestä, joihin olen tottunut. Arvaa miten hitossa minua vaivaa, ja lisäksi leikkaamista paperi Ilmoituksen katteen. En olisi voinut ratkaista tämän kaiken yksinkertainen elintarvikkeiden vetämällä veitsellä mahani auki, ajattelin tahallinen teko syyskuuta, koska nivustyrän näy selkeitä jälkiä, että leikkaus olisi tullut itseviiltämällä. Kuvittele, kuinka vähän paljon minua nyt vituttaa nyt kun näen viestisi ekan kerran pitkään, ja on aika vetää nukkumaan koska en ole kiinnostunut mitään toivetta, kosto, tai semmoisesta. Vain tällä tavalla saan paremmin rauha kuin vatvomisella hieman asioita. Joten antaa olla, ja antaa sinun olla. "
Siirry Thunder!
Viimeksi muokattu: