Vellu
Kuninkaalleninen
nyt tuli nälkä. Tarttee varmaan syödä jotain.
Mulle tuli kans nälkä vaikka olen illalla syönyt. Päivällä tuli syötyä vähänlaisesti. Olen jo pessyt hampaat, joten ei enää ruokaa Toivottavasti nälkä ei pahene ja saan nukuttua.nyt tuli nälkä. Tarttee varmaan syödä jotain.
Itse virittelen tässä just karjalanpiirakoita ja päälle graavilohta.nyt tuli nälkä. Tarttee varmaan syödä jotain.
Hei nainen! Nyt et ala kuihtumaan siellä!Joutu tänä aamuna siirtämään vyön pykälää tiukemmalle. Näemmä vähän jotain lähteny vyötäröltä sit.
Just eilen mietin, että epätodellisen nopeesti sitä palaa yksinollessa vanhoihin (huonoihin) sinkkuaikojen tapoihin.Hei nainen! Nyt et ala kuihtumaan siellä!
Tänään haet hyvän leffan, hyvän pullon punkkua. Kasan naieslehtiä, naama maskin, uuden kysnilakan ja nautit itsestäs! (älkää käänyäkö tätä mitenkään pervoksi nyt.)
No mitä mä oon kuvia nähny niin ei se oo tarpeenkaan.Just eilen mietin, että epätodellisen nopeesti sitä palaa yksinollessa vanhoihin (huonoihin) sinkkuaikojen tapoihin.
No, parin kilon painonpudotus ei toki haittaa lain :thumbup:
Unohdit suklaan. (Ainakin kaikki tuntemani naiset ovat persoja suklaalle. Itse en niinkään, on joulukonvehtirasiakin vielä avaamatta)Hei nainen! Nyt et ala kuihtumaan siellä!
Tänään haet hyvän leffan, hyvän pullon punkkua. Kasan naieslehtiä, naama maskin, uuden kysnilakan ja nautit itsestäs! (älkää käänyäkö tätä mitenkään pervoksi nyt.)
Pitää paikkansa. Lisäksi suklaa on seksin korvike.Unohdit suklaan. (Ainakin kaikki tuntemani naiset ovat persoja suklaalle. Itse en niinkään, on joulukonvehtirasiakin vielä avaamatta)
Jep. Kaks levyä suklaata taitaa olla kotona. Tosin syön sitä vain kausittain. Tai siis levyittäin. Siis... että välillä kuukauden tai kahden tauko ja sit koko levy päivässä tai kahdessa.Pitää paikkansa. Lisäksi suklaa on seksin korvike.
Niin joo..kausiluontoisestihan tuota menee.Unohdit suklaan. (Ainakin kaikki tuntemani naiset ovat persoja suklaalle. Itse en niinkään, on joulukonvehtirasiakin vielä avaamatta)
Toi on joku tieteellinen tutkimus, että suklaa vapauttaa endorfiineja ja/tai stimuloi samoja osia (aivoissa) kuin sekstaaminen. Mulla ei sen kummempaa kantaa asiaan ole. Paitsi, että naiset yleisesti on persoja suklaalle. Mikä selittääkin ihan melkein KAIKEN.Niin joo..kausiluontoisestihan tuota menee.
Ja mehelle tiedoksi. Seksiä ei korvaa mikään...varsinkaan suklaa!!
Tota noin... kumman muuten löytäisit heinäsuovasta äkimmin: neulan vai rautakangen?Niin semmosta tulin vaan sanomaan jotta näissä yksissä housuissa on niin tiukka toi sepalus että onpa hyvä ettei mulla ole yhtään isompi letku. Ei varmaan kerkeis saada esiin ajoissa. Kerrankin hyötyä siitä että on vaan sellanen pieni söpö nöpö. :ahem:
Meinaa vaan kiireessä joskus kadota jonnekin vaatteen mutkaan.