burb
.
Mulla olis se heinäsuopakin hukassa.Tota noin... kumman muuten löytäisit heinäsuovasta äkimmin: neulan vai rautakangen?
Mulla olis se heinäsuopakin hukassa.Tota noin... kumman muuten löytäisit heinäsuovasta äkimmin: neulan vai rautakangen?
Ja hyvä niin! Ahdistavat alpot onkin vain tiellä!Mäellä alkoi tungeksia iljettäviä siviilejä siinä määrin että katsoin parhaaksi näyttää perävaloja jo tuossa puolenpäivän tienoissa.
Nii just. Paa kessu asialle ja mee itte per.. EIKU HETKINEN?!Ja hyvä niin! Ahdistavat alpot onkin vain tiellä!
Olet sitten valaton mies?YLEn kanavilla saattaa olla luvassa kuvamateriaalia meidän mäeltä valatilaisuuteen liittyen. Kuvausryhmälle oli lupa myönnetty. Allekirjoittanutta sieltä on tosin turha yrittää bongata. Karkasin ennen karakulaatioiden alkua, kuten jo sanottu.
Haettu. Uskaltaisikohan jo avata vai pitäisikö odottaa ja pitää itseään jännityksessä.Ja minä lähden postiin. Tuli ilmoitus, että jotain olisi noudettavissa. :ahem:
Niin salainen paketti, ettet tiedä yhtään itsekään, mitä sieltä paljastuu!:eek!:Haettu. Uskaltaisikohan jo avata vai pitäisikö odottaa ja pitää itseään jännityksessä.
Niinpä. Ei sieltä kuitenkaan tikitystä kuulu, joten ei liene räjähtävä.Niin salainen paketti, ettet tiedä yhtään itsekään, mitä sieltä paljastuu!:eek!:
Oliko, kuten luvattuna, eri lähettäjänimellä?Niin salainen paketti, ettet tiedä yhtään itsekään, mitä sieltä paljastuu!:eek!:
Niinpä
Päivitetty 8.2. 22:40, julkaistu 9.2. 00:00
Koolla on väliä
Kyllä. Kävin vielä naapurikonttorissa kirjoittamassa lähetelapun heidän vanhalla Remingtonillaan. Paketti huomaamatonta ruskeaa paperia, jossa tavataan Kallet, Urkit jne. anonyymisti ja kyttäysvapaasti lähettää.Oliko, kuten luvattuna, eri lähettäjänimellä?
Just. Voisit putsata sen Remingtonin kirjasimet. Oli ne courier -merkit paikoin niin suttuiset.Kyllä. Kävin vielä naapurikonttorissa kirjoittamassa lähetelapun heidän vanhalla Remingtonillaan. Paketti huomaamatonta ruskeaa paperia, jossa tavataan Kallet, Urkit jne. anonyymisti ja kyttäysvapaasti lähettää.