Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tuli käytyä heroiini-simulaattorissa toisen kerran samaan käteen piikittämässä. Jos nyt saisivat arvot mitattua..mittaavat siitä jopa hemoglobiinin ja jotain muita perusarvoja..minä kun olin tottunut, jotta moiset saisi irti sormenpäästäkin.

Estate

Well-known member
Oli hauska löytää kauan kadoksissa ollut lapsuuden sarja, tanskalainen scifi-pläjäys Crash (suomenkielisestä nimestä ei tietoa). Tuolta voi vilkaista, näyttääkö tutulta.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Kajarit taas kytkettynä. Laitoin vinyylin soimaan. Dio:n levy oli jäänyt kannen alle viimeksi. Yllätyin, että ei ollut pölyyntynyt lain. Yleensä tulee aina jostain raosta jotain pölyä, vaikka kansi oliskin kiinni.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tänään meinasin ajaa risteyksessä erään vanhan mummelin yli. Hieman erikoinen tilanne: Kaksi kaistaa, joista vasenta mennään joko suoraan tai vasemmalle ja oikeanpuoleiselta käännytään oikealle. Olin vasemman jonon viimeinen odottaen valojen vaihtumista vihreäksi, vaikka tarkoitukseni oli kääntyä oikealle. Jono oli sen verran pitkä, että tien viereen pysäköity auto esti pääsyni oikealle kaistalle. Kun sitten valot vaihtuivat vihreiksi, jono liikkui eteenpäin ja pääsin oikealle kaistalle. Siitä sitten olen menossa risteysalueelle, kun yhtäkkiä vasemmalta tulee mummeli kolmipyöräisellään (jep, edessä leveät paripyörät) eteen. Hieman kyllä säikähdin tilannetta. Ei selvästikään tämä tapaus enää mennyt täysillä (saati vihreillä) valoilla. Eipä tuosta voinut oikein harmistuakaan, kun mitään ei sattunut. Tarkkana saa kyllä liikenteessä olla.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Luulin, että "Silestone" oli vitsi, jolla tarkoitettiin liian sileiksi kuluneita renkaita, mutta sitten näin Alonsolla lippiksen, jossa luki Silestone.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Otti nelinkertaisesti pattiin tänään. Ensin ketutti omasta finskinäkymästä penkin alle menneet kisat, sitten pakotettu kyläreissu. Kylässä ollessa taustalla pauhanneesta telkkarista tuli Kollon selostama uusintalähetys. Isäntäväki innostui tästä taustamelusta kommentoimaan minkälaista turhuutta, maapallo lämpiää kun ajellaan formuloilla jne. Älyttömät moralisoinnit. Läksin pois ja kuiskasin omalle porukalle et soittakaa sit hakemaan. Ajoin kotiin kymmenessä minuutissa. Tosin oisin saman matkan juossutkin puolessa tunnissa, mutta tämä autoilun turhuus ja pallon pilaaminen jää nyt sit ihan omalle kontille. Kai mut tästä vielä joku päivä hirtetään.