Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Vietin 45 minuuttia tänään jumittuneessa hississä pikkulikan kanssa.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Vietin 45 minuuttia tänään jumittuneessa hississä pikkulikan kanssa.
Onneksi ei tullut ahtaan paikan tai suljetun paikan kammoa. Mutta todellakin minuutit oli pitkät. Jäätiin tytön kanssa kahdestaan jumiin. Hissi tippui kolme kerrosta ensin vapaapudotuksella, sitten jäätiin jumiin jonnekin. Hälynappi ei toiminut, joten onneksi rapusta joku soitti apua. Hissinkorjaaja tuli vasta 45 minuutin kuluttua. Istuskeltiin lattialla ja tyttö kertoi mulle satuja ja lohdutteli. Itse jännitin hapen riittämistä, mutta eivät kuulemma ole ilmatiiviitä hissejä. Odottavan aika on tosiaan pitkä.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Onneksi ei tullut ahtaan paikan tai suljetun paikan kammoa. Mutta todellakin minuutit oli pitkät. Jäätiin tytön kanssa kahdestaan jumiin. Hissi tippui kolme kerrosta ensin vapaapudotuksella, sitten jäätiin jumiin jonnekin. Hälynappi ei toiminut, joten onneksi rapusta joku soitti apua. Hissinkorjaaja tuli vasta 45 minuutin kuluttua. Istuskeltiin lattialla ja tyttö kertoi mulle satuja ja lohdutteli. Itse jännitin hapen riittämistä, mutta eivät kuulemma ole ilmatiiviitä hissejä. Odottavan aika on tosiaan pitkä.
Mahtoi säikäyttää :eek!:
Hyvä että pääsitte asiallisesti pois. Toivottavasti ei tule painajaisia.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Minulla sattui olemaan joku kaveri, joka pimahti viinasta ja rupesi riehumaan, oli mitaltaan 190 ja 110 kiloa painava äijänrotisko, mutta päihitin hänet lukituksella, elikkä itsepuolustuksellani estin teon yritykseltä kuristaa kaverini. Joten poliisit päästivät minut ja veivät kaverin "putkaan". Kuitenkin jossain vaiheessa yössä hän palasi takaisin ja rupesi rikkomaan ikkunan ja repimään kanaverkkoja, jotka estivät kissojamme pääsemästä parvekkeesta ulos, verta oli kaikkialla parvekkeella ja ikkunassa.

Pakko oli päästää kaveri sisään, että selvitän hänen ympärikännissä ollessa, että mitä helvettiä ikkunalle tehdään tai muuten taas ottaisin kiinni. Taas tuli sinivuokot pelastamaan ja pistämään hänet lopullisesti putkaan.

Jälkeenpäin tilanne selvisi, että kaveri ei muista tai on vaan pimahtanut viinan takia ja riehunut.

Avuliaille kuuleville naapureillemme annettiin söötin pupunuken pikkutytölle, tulppaaneita avioparille ja kirjeen, jossa pahoiteltiin häiriöstä. Toiselle naapurille, joka myös halutti toiseen kertaan pollarit paikalle, annettiin hänelle hienoa suklaalaatikkoa kirjeineen postilaatikosta. Sentään naapuruutta pitää olla, Kaverin kanssa on selvitetty, että ikinä ei enää tulla tänne humalassa riehumaan, ainoastaan selvin päin.

Onneksi täysin kunnossa ollaan ja tämä oli paha tilanne ja selvittiin.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Melkoista menoa. Pitäiskö sitä kattoa minkälaisia sällejä ovestaan sisään laskee?
Se kaveri on aina ollut kunnollinen ja yllättäen pimahti, ei ikinä voi tietää. Se yllätti minut ja oli pakko lähteä puolustukseen.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Joo. Parempi tuo soppari minkä teitte, eli että vain selvinpäin kylään. Jos toisen kerran sama tapahtuu omassa kotona, niin sit se on jo oma vika.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Joo. Parempi tuo soppari minkä teitte, eli että vain selvinpäin kylään. Jos toisen kerran sama tapahtuu omassa kotona, niin sit se on jo oma vika.
Siinäpä se, teimme sopimuksen ja myös laitoin hänet allekirjoittamaan paperin, jossa hän korvaa ikkunan ja osoite mukana. Joten ei sen enempää ollutkaan, jos ei oteta parvekkeelta rikottuja tavaroita huomioon ikkunan sijasta. Jos ei suostu korvaamaan, joutuisin ilmoittamaan rikosilmoituksen. En tiedä mikä voisi viinassa pamahtaa? Ehkä lääkkeestä tai ehkä hänellä oli liikaa viinaa, vaikka näytti olevan hyvässä kunnossa. Järjetöntä oli se yllätys ja oli pakko mennä väliin. Uskomatonta, mutta taitaa kaveri totta puhua, että liika viina vei hänet mukanaan. Ei voi muuten käsittää käytöstä kuin ainoastaan sen, että tämän jälkeen ei tulla enää humalassa meille päin, ainoastaan selvinpäin.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tulin skootterilla töihin. Ilma +0,9 astetta. Tiet märät, muttei liukkaat. Joissain paikoissa oli loskaa, joten tarkkana piti olla.

Matka meni hyvin, lukuunottamassa sivusladia, jonka vedin loskaisella firman pihalla. Käänsin pyörän parkkiruutuun ja lähdin kävelemään ovelle ja saman tien jalat katosi alta.

Firman yks (olikohan ukrainalainen) myyjä näki mun kaatumisen, käytiin tällainen lyhyt keskustelu:
MINÄ: Slippery!
MYYJÄ: *pyörittää päätään*, Yeah, but you did fall very nicely.
MINÄ: I seem to have that talent.

Sama myyjä ajoi autolla mun perässä kun töihin päin olin tulossa.

Sen pituinen se.

KHIHIHI!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Odotti uutta kaatumistasi ihan selkeesti, kun noin varjosti.. 80-alueella ajeli kolmeakymppiä, jottet vaan pääse karkuun?
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Tentistä saatu vitonen ja erään foorumistin avuliaisuus lämmittävät mieltä. :)
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Aikas iso kivi vierähti just syämmeltä puhelinsoiton seurauksena. Kesätyö-/lopputyöpaikka vuodeksi eteenpäin varmistui. Kiitollisna saa tuosta olla näinä aikoina.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Aikas iso kivi vierähti just syämmeltä puhelinsoiton seurauksena. Kesätyö-/lopputyöpaikka vuodeksi eteenpäin varmistui. Kiitollisna saa tuosta olla näinä aikoina.
Ihme lamanruokkija sinäkin!

Itse olen ruokkinut lamaa ostamalla asunnon ja kalliin taulutelevision.
 
Ylös