azly
Well-known member
vau, 500 paperin arkki. en ole kyllä tosiaan sellaista nähnyt.Kukaan ei taida tuntea, mikä on 1 riisi? 1 riisi on sama kuin 500 paperin arkki.:frank:
vau, 500 paperin arkki. en ole kyllä tosiaan sellaista nähnyt.Kukaan ei taida tuntea, mikä on 1 riisi? 1 riisi on sama kuin 500 paperin arkki.:frank:
Mä olen luullut riisin olevan 500 paperiarkkia, hyvä et tuli väärinkäsitys oikaistuksi.Kukaan ei taida tuntea, mikä on 1 riisi? 1 riisi on sama kuin 500 paperin arkki.:frank:
Joo, kyllä nyt on ihmisen hyvä ja kevyt olla, saa yötkin taasen nukutuksi.Mä olen luullut riisin olevan 500 paperiarkkia, hyvä et tuli väärinkäsitys oikaistuksi.
Kyl pari päivää aina kannattaa pihdata ihan periaatteen vuoksi...Pane sitä!
Olisitpa nähnyt Nooan arkin. Siinä oli kaikkia elukkalajeja 2. Paitsi kaneja oli loppumatkasta jo 107.vau, 500 paperin arkki. en ole kyllä tosiaan sellaista nähnyt.
Nooako siitti?Olisitpa nähnyt Nooan arkin. Siinä oli kaikkia elukkalajeja 2. Paitsi kaneja oli loppumatkasta jo 107.
Jees, söör! Emma muuten olis, mutku Mehe käski :IPane sitä!
Emma?Jees, söör! Emma muuten olis, mutku Mehe käski :I
Joo, se oli mun hamsterin nimi, kun olin kolmevuotias.
Nelivuotiaana hokasit että se olikin poikahamilton ja jouduit vaihtamaan nimen Ernoksi.Joo, se oli mun hamsterin nimi, kun olin kolmevuotias.
Ei, Ukko Nooa oli kunnon mies. Kunhan meni arkkiin, pisti auton parkkiin.Nooako siitti?
Siinä veturinkuljettaja yrittää kusta rauhas, niin nobody tulee käymälään vahtaamaan sitä. Siinä se sitte perkele inisee ja pyyhkii naamaansa ja sellaasta. Lopuks saa jopa virtsattuaki.Ei saa dementikkoja kiusata. Mitä siinä tapahtuu?:frank: