Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Työharjoittelussa keekoilen toukokuun loppuun. Huttusta paljon ostivat, tuota viinien kuningasta.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Meinasin oksentaa tänään töihin kävellessä. Lauantaina olin maalaamassa saunaa, ja meni pilkkuun saakka. Jaloviina-kaakaolikööri-lonkero-kalja-viri-viri -setti oli sen verran vakuuttava, että sunnuntai meni elpyessä.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Jotku ne kävelee työkseen ja oksentavat. Urheilua muka. :yuck:
Todellista urheilua on se, että pystyy pitämään ne kalliit juomat vatsassa eikä heitä hukkaan menemään. Silloin tulisi nurinkurinen doping-syyte.:rolleyes:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Hupsis kun tuli yönälkä.
Itselle yöjano. Oli pakko aukaista toinen olut, kun epähuomiossa aukaisin vanhemman oluen..tuli pakottava tarve maistella uutta satsia näjet. Suklaaporteria tästä piti tulla, mutta meni näemmä pihistelyksi ainesosien kanssa:thumbfh: No hyvältä oluelta sentäs maistuu.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Hekumeenia

Seksuaalisesti poikkeava uskovainen tuttavani tuli luokseni ja kysyi etteikö mua yhtään hävetä. Mä kysyin että mitä vittua niinku. Se siihen että sä kuulemma kannatat homoliittojen kieltämistä. Mä olin taas että niinku mitä vittua. Joo joo se oli ja sano että sun mielestä homot ei kuulu kuulemma kirkkoon. Ja mä olin että niinku mitä niinku vittua ny hei. Sanoin sille että homot kuuluu mun mielestä yhtä paljon kirkkoon kun kirkonmiehet kuuluu homoileen. Eli jos katot että liperisedän kuuluu ruuvata sua loosteriin niin mee ihmeessä rukoileen. Mun puolestani kannattaa mennä heti. Tai siis ei mun puolestani tartte mennä rukoileen. Mä juon kaljaa ja syön pillua. Oon siis kova lespo. Uskoakseni. Ettens yhtään häpeä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Vois kirjoittaa johonkin häpeämistoikkiin, mutta menköön tänne, kun tosiasiassa en häpeä ollenkaan morkatessani työkavereita.

Sain työkaverilta listan ongelmista, joita eilinen, tänäinen ja varmaan huominenkin minusta riippumaton systeemiongelma on aiheuttanut. Kirjoittaja on ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut henkilö, mutta viestistä ei saa mitään selvää. Siinä on niin paljon kirjoitusvirheitä ja muuta omaa "koodia", että... aaarrrggghhh :mad_old: Lopussa vielä letkautus, että on liikaa turhia huomautettavia. Just joo. Tekisi mieli palauttaa viesti takaisin selkokielistettäväksi. Lähetin eteenpäin osittain tulkattuna. :doubtful:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vois kirjoittaa johonkin häpeämistoikkiin, mutta menköön tänne, kun tosiasiassa en häpeä ollenkaan morkatessani työkavereita.

Sain työkaverilta listan ongelmista, joita eilinen, tänäinen ja varmaan huominenkin minusta riippumaton systeemiongelma on aiheuttanut. Kirjoittaja on ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut henkilö, mutta viestistä ei saa mitään selvää. Siinä on niin paljon kirjoitusvirheitä ja muuta omaa "koodia", että... aaarrrggghhh :mad_old: Lopussa vielä letkautus, että on liikaa turhia huomautettavia. Just joo. Tekisi mieli palauttaa viesti takaisin selkokielistettäväksi. Lähetin eteenpäin osittain tulkattuna. :doubtful:
Soon pyrokratia sitten saapunut kainuuseenkin.:eek:
 
Ylös