No voisin itekkin samalla tieten kertoa, 12 minuuttia 50 sekuntia :thumbup:Meillä 15 min raja oli hylätyn raja.
Itse käytin (astmapotilaana) 15 minuuttia 10 sekuntia.
Meillä tytöt juoksi Cooperin.
No voisin itekkin samalla tieten kertoa, 12 minuuttia 50 sekuntia :thumbup:Meillä 15 min raja oli hylätyn raja.
Itse käytin (astmapotilaana) 15 minuuttia 10 sekuntia.
Meillä on sama.Meidän yläasteella tytöt juoksivat vain 1500 m
Itse taisin juosta ysillä jotain 8:10 ja lukiossa 7:40. Ysillä olisko aika ollu 20 oppilaan ryhmässä puolvälin paikkeilla ja lukioliikuntaryhmässä toiseksi paras.OK. Ihan siksi vain utelin, että mulla ei ole mitään hajua mihin aikaan tommonen kaks tuusaa pitäis juosta. 6min? 10min?
Kävelikö vastaan kotiin tullessa?Unohdin aamulla maitopurkin pöydälle.
Ei lainkaan, juuri perjantai-iltapäivään sopivaa ideointia...itseasiassa vähän vaatisi vielä överiksi vetämistä enämpi.Ja topless-tarjoilija saa aina huomion kiinnittymään muualle kuin ruoka-asetelmiin.
väsynyttä :jaska:
Konttas onneks vasta, sain kohtuu nopeasti kiinni.Kävelikö vastaan kotiin tullessa?
Viikonlopuna tulee kuukausi kun lupasi korvata kulut. Kuitit on toimitettu, ja tällä viikolla pistin sähköpostia, että mitäs kuuluu, niin ei mitään ole vastattu...Varoitan kanssa foorumisteja autojen pesukaduista!
Uusi pesukatu avattiin viikko sitten ja kävin nyt testaamassa. Ja sinne jäin takapyyhkijä :mad_old: Ei voinut kuin taustapeilistä katsella kun harjat murjoivat pyyhkijän. Jäljelle jäi vain tappi...
On muuten helvetin ärsyttäviä...tietyillä resoluutioilla (tai ikkunan koolla) se sulje teksti on jossai piilossa,joka tekee mainoksen sulkemisen lähes mahdottomaksi.Näitä isoja flash-mainoksia on taas ilmaantunut yhä useammin ja sitten se "sulje"-teksti on pienellä jossain nurkassa, jota saa etsiä kiukulla :mad_old:
Kyllä mä jättäisin ton karitsan ihan omaan arvoonsa näin aluksi. Oikeaa naudanpiffiä pöytään, siihen vaikka noi yrttiperunat kylkeen. Päälle kohmeista purkkihernekeittoa ja lasiin simaa.ÄÄÄh... huomenna tulee ruokatottumuksiltaan korkeita vaatimuksia asettava pariskunta kylään, ja pitäisi laittaa hieno ateria. Kyllä minä kokata osaan, mutta ruoka ei välttämättä ole ulkonäöltään reseptikirjasta. En ole koskaan tehnyt asetelmia ruoasta lautaselle... se on tuntunut enemmänkin ruoan kanssa leikkimiseltä. Aina vaan kauhalla pläts keskelle lautasta. Suunnittelin valmistavani uunissa karitsanpaistin ja lisukkeeksi vaikka yrttiperunoita tjms... pitäisi sitten jotenkin nätti asetelma tehdä.. pari mintunlehteä vaikka.. en tiiä
HEUREKA! Kakke, tarjoile grillattua ruisleipää kera päälle sivellyn mämmin.Mites mämmi?
Tuossa aamupäivästä edellä ollut mummo osti Siwassa 2 pakettia Kymppi-mämmiä ja jonkun leivän.