Mä en sitten niin yhtään ymmärrä tuollaisia hienostelijoita.. Noh, toivottavasti onnistut jonkunlaisen asetelman vääntämään.ÄÄÄh... huomenna tulee ruokatottumuksiltaan korkeita vaatimuksia asettava pariskunta kylään, ja pitäisi laittaa hieno ateria. Kyllä minä kokata osaan, mutta ruoka ei välttämättä ole ulkonäöltään reseptikirjasta. En ole koskaan tehnyt asetelmia ruoasta lautaselle... se on tuntunut enemmänkin ruoan kanssa leikkimiseltä. Aina vaan kauhalla pläts keskelle lautasta. Suunnittelin valmistavani uunissa karitsanpaistin ja lisukkeeksi vaikka yrttiperunoita tjms... pitäisi sitten jotenkin nätti asetelma tehdä.. pari mintunlehteä vaikka.. en tiiä
Laitat paistin leikattuna tarjoiluvadille. Samoin yrttiperunat omaan kippoonsa, samoin kastikkeet, vihannekset yms. Siitä sitten jokainen lappaa omalle lautaselleen.ÄÄÄh... huomenna tulee ruokatottumuksiltaan korkeita vaatimuksia asettava pariskunta kylään, ja pitäisi laittaa hieno ateria. Kyllä minä kokata osaan, mutta ruoka ei välttämättä ole ulkonäöltään reseptikirjasta. En ole koskaan tehnyt asetelmia ruoasta lautaselle... se on tuntunut enemmänkin ruoan kanssa leikkimiseltä. Aina vaan kauhalla pläts keskelle lautasta. Suunnittelin valmistavani uunissa karitsanpaistin ja lisukkeeksi vaikka yrttiperunoita tjms... pitäisi sitten jotenkin nätti asetelma tehdä.. pari mintunlehteä vaikka.. en tiiä
Je. Mä laittaisin alkupalat valmiiksi pöytään lautasille ja sit toisin pääruoan tarjoiluastioissa. En kyllä osaa sanoa mitä kaikkia etiketin pykäliä tuo rikkoisi, mutta harrastan tuota kotioloissa jatkuvasti. Ja todellakin, parilla mintunoksalla ja tyylikkäällä kattauksella saa paljon aikaan. Mutta siltikin kannattaa muistaa, että tärkeintä siinä ruoassa on kuitenkin se maku :thumbup:Laitat paistin leikattuna tarjoiluvadille. Samoin yrttiperunat omaan kippoonsa, samoin kastikkeet, vihannekset yms. Siitä sitten jokainen lappaa omalle lautaselleen.
Olisit yskäissyt, että kröhömAAMUJA!Näin erään inttiaikojen hassun skapparin illalla kaupassa. Ei huomannut minua, tosin tokkopa olisi tunnistanutkaan.
Mitä hähMiksi tuo "What is this?" profiili on threadien joukossa? Ihme vitun pelleilyä
En minä ole kännissä!Eeeh, kyllä te miehet ootte hassuja Tuli känniviestejä, joissa mua pyydettiin skumpalle
No sun kanssa mä olisin lähtenytkin! :ahem:En minä ole kännissä!
No pari viikkoa vielä:alppu:No sun kanssa mä olisin lähtenytkin! :ahem:
Pieni määrä sinappia sopii hernekeittoon erittäin hyvin.Juuri äsken hotkiessani hernekeittoa meinasin pollata forumilaisilta mielipidettä sinapin lisäämisestä hernekeittoon mutta hokasinkin että eihän mua kiinnosta teidän mielipiteet. HÄHÄHÄÄÄ!!!