Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
AJ sanoi:
Okei. Mä olen sen janan toinen pää. Voisitko käydä tsekkaamassa, missä se toinen pää on ja tulla sit takas kertomaan.
Mä olen valmiiks jo täällä janan toisessa päässä ja lisäsin tänne äsken metrin. :ahem:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä olen valmiiks jo täällä janan toisessa päässä ja lisäsin tänne äsken metrin. :ahem:
Okei. Ota siitä päästä kiinni ja nykäse. Mä jään venaamaan, koska se nykäisy tuntuu täällä päässä.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hetihän se pitäs tuntua. Se ei oo elastinen jana lain!

Joo, mutta tuli mieleen, että kun se jana on äärettömän pitkä, niin silloinhan se on myös äärettömän painava, jolloin käy niin, että se romahtaa oman massansa takia äärettömän pieneksi pisteeksi, joka imaisee itseensä koko maailmankaikkeuden. :(

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
AJ sanoi:
Joo, mutta tuli mieleen, että kun se jana on äärettömän pitkä, niin silloinhan se on myös äärettömän painava, jolloin käy niin, että se romahtaa oman massansa takia äärettömän pieneksi pisteeksi, joka imaisee itseensä koko maailmankaikkeuden. :(
Eihän tossa janapohdiskelussa ole päätä eikä häntää. :dunno:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
AJ sanoi:
Tässähän on kyllä kyseessä äärettömän kevyt jana, jotta sitä voisi nykiä. :ahem:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tässähän on kyllä kyseessä äärettömän kevyt jana, jotta sitä voisi nykiä. :ahem:

Jos äärettömän kevyeen janaan koskee, se lähtee liikkeelle ja jatkaa liikettään äärettömän pitkään. Tietäis vaan, että minne.

DFiaA

I told you so
AJ sanoi:
Jos äärettömän kevyeen janaan koskee, se lähtee liikkeelle ja jatkaa liikettään äärettömän pitkään. Tietäis vaan, että minne.
Tuskin minnekään, jos sitä nykii.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Jana on geometriassa kahden pisteen välinen suoraa viiva, l. jana on suoran "pätkä", jonka päätepisteinä on kaksi suoran eri pistettä.

Makkonen

Guest
eli jos tekee pienenkin mutkan (esim pubiin) matkalla,niin kyseessä ei enää ole jana?????

Makkonen

Guest
Myötähäpeä on tunteista parhain. Sellaista kun sais tuntea aina.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Jana on geometriassa kahden pisteen välinen suoraa viiva, l. jana on suoran "pätkä", jonka päätepisteinä on kaksi suoran eri pistettä.
Jana oli tsekkiläinen naistennispelaaja. :ahem: