Ei takuulla ollu, huijaat. Ei uskota ilman skreensottia! :thumbdownPostausmääräni on, tai ainakin hetki sitten oli 888. Ette saa skreensottia todisteeksi. :thumbfh:
Ei takuulla ollu, huijaat. Ei uskota ilman skreensottia! :thumbdownPostausmääräni on, tai ainakin hetki sitten oli 888. Ette saa skreensottia todisteeksi. :thumbfh:
Se oliskin ollut mahdotonta, koska postausmäärä pomppaa 888'n yli jos nickissä on d-kirjain.Ei takuulla ollu, huijaat. Ei uskota ilman skreensottia! :thumbdown
Pic or did not häppen!Postausmääräni on, tai ainakin hetki sitten oli 888. Ette saa skreensottia todisteeksi. :thumbfh:
Pic or did not häppen!
Ihan vaan he."He/she"? Shemale?
En etes ottanut skreensottia asiastaEi takuulla ollu, huijaat. Ei uskota ilman skreensottia! :thumbdown
Et tietenkään, ethän sie nyt hyvä mies voi ottaa skreensottia jostain jota ei edes tapahtunu.En etes ottanut skreensottia asiasta
No entäs, jos mie sanon nähneeni sen tapahtuvan?Et tietenkään, ethän sie nyt hyvä mies voi ottaa skreensottia jostain jota ei edes tapahtunu.
Siinäs näet. Mulla on todistaja! :ahem:No entäs, jos mie sanon nähneeni sen tapahtuvan?
Skreensotti..?No entäs, jos mie sanon nähneeni sen tapahtuvan?
Me ammattilaiset kutsumme sitä numerolla 806.Tässä toikissa on 1007 sivua :eek!:
Helppoa. Poistetaan edelliset postaukset tai muokkaillaan laskuria niin voidaan ottaa skreeni. :ahem:Skreensotti..?
Ahaa. :doubtful:Me ammattilaiset kutsumme sitä numerolla 806.
Me ammattilaiset ymmärrämme olla paljastamatta sitä ulkopuolisille.Me ammattilaiset kutsumme sitä numerolla 806.
Mähän olen ammattilainen. :frown:Me ammattilaiset ymmärrämme olla paljastamatta sitä ulkopuolisille.
Ahaa. :doubtful:Mähän olen ammattilainen. :frown:
Eikö? Miksei muka? Vetäydynpä tässä sitten nyyppäkolooni.Ahaa. :doubtful: