Ei takuulla ollu, huijaat. Ei uskota ilman skreensottia! :thumbdownPostausmääräni on, tai ainakin hetki sitten oli 888. Ette saa skreensottia todisteeksi. :thumbfh:![]()
Ei takuulla ollu, huijaat. Ei uskota ilman skreensottia! :thumbdownPostausmääräni on, tai ainakin hetki sitten oli 888. Ette saa skreensottia todisteeksi. :thumbfh:![]()
Se oliskin ollut mahdotonta, koska postausmäärä pomppaa 888'n yli jos nickissä on d-kirjain.Ei takuulla ollu, huijaat. Ei uskota ilman skreensottia! :thumbdown
Pic or did not häppen!Postausmääräni on, tai ainakin hetki sitten oli 888. Ette saa skreensottia todisteeksi. :thumbfh:![]()
Pic or did not häppen!
Ihan vaan he."He/she"? Shemale?
En etes ottanut skreensottia asiastaEi takuulla ollu, huijaat. Ei uskota ilman skreensottia! :thumbdown
Et tietenkään, ethän sie nyt hyvä mies voi ottaa skreensottia jostain jota ei edes tapahtunu.En etes ottanut skreensottia asiasta![]()
No entäs, jos mie sanon nähneeni sen tapahtuvan?Et tietenkään, ethän sie nyt hyvä mies voi ottaa skreensottia jostain jota ei edes tapahtunu.
Siinäs näet. Mulla on todistaja! :ahem:No entäs, jos mie sanon nähneeni sen tapahtuvan?![]()
Skreensotti..?No entäs, jos mie sanon nähneeni sen tapahtuvan?![]()
Me ammattilaiset kutsumme sitä numerolla 806.Tässä toikissa on 1007 sivua :eek!:
Helppoa. Poistetaan edelliset postaukset tai muokkaillaan laskuria niin voidaan ottaa skreeni. :ahem:Skreensotti..?
Ahaa. :doubtful:Me ammattilaiset kutsumme sitä numerolla 806.
Me ammattilaiset ymmärrämme olla paljastamatta sitä ulkopuolisille.Me ammattilaiset kutsumme sitä numerolla 806.
Mähän olen ammattilainen. :frown:Me ammattilaiset ymmärrämme olla paljastamatta sitä ulkopuolisille.
Ahaa. :doubtful:Mähän olen ammattilainen. :frown:
Eikö? Miksei muka? Vetäydynpä tässä sitten nyyppäkolooni.Ahaa. :doubtful: