Hävettää siun puolesta. :nope:Sain bilsan pistarist 5- saa onnitella xD
NONONO sain enkun valtakunnallisesta 7! ja keski arvo miul on 6.0 mutta nousemassa tässäHävettää siun puolesta. :nope:
:nope:NONONO sain enkun valtakunnallisesta 7! ja keski arvo miul on 6.0 mutta nousemassa tässä
nonono? mitäs pyörittelet päätäs. Ei miusta mitään lukutoukkaa tuu xD:nope:
Tuossa postissa on yhdestä UUDESTA ranskattaresta hieman vikakertomusta.Työkaveri osti noin kuukausi sitten 'ei aivan uuden' ranskalaisen. Ehkä yhteensä viikon verran hän on voinut käyttää ostamaansa autoa, muina aikoina käytössä on liikkeen antama sijaisauto. Sähkölaitteissa on pientä häikkää.
Aika hyvin.Mäkin rupeen egoon mun kouluarvosanoista. Ranskan kokeesta 5½!! Paras arvosana siitä aineesta tänä keväänä.
Sama vika. :doubtful:Visva sentään, 4 tunnin unet ja taas pitää mennä.
Jos kyseessä on peruskoulu, niin sieltä saa yli 8 keskiarvon lukematta. Tosin vaatii pään, joka kelpaa muuhunkin kuin hattutelineeksi.nonono? mitäs pyörittelet päätäs. Ei miusta mitään lukutoukkaa tuu xD
Täs nyt jotain 3-4 numeroo nouosemas ni keskiarvo lähentelee 6.5 ku laskeskelin.
Kyllä se onnistuu lukiossakin. Erittäin varma tieto.Jos kyseessä on peruskoulu, niin sieltä saa yli 8 keskiarvon lukematta. Tosin vaatii pään, joka kelpaa muuhunkin kuin hattutelineeksi.
Lukiossa ei enää onnistu. Varma tieto sekin.
Jos haluaa pienen pizzan niin 155:n rengas sopii oikein hyvin. Jauheliha täytteellä sopii nastarengas.Valtavasti highway-pizzaa tarjolla. Tie täynnä liiskaksi ajettuja jäniksiä, kissoja ja supeja.
Hyvin noi varikset yms. putsaavat tiet päivän aikana. Tulee ihan kauppisajat mieleen kun aikaisin aamusta menin Hangosta Lohjalle bussilla. Ja tiet tarjolla pizzaa.
Hyvä et joku sano tän ennen mua.Näitten poikien arvosanoja lukiessa tekee mieli sanoa: "Silloin, kun minä olin nuori..."