Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Tommi123

Namiskuukkeli
Liittynyt
7.9.2008
Viestit
1828
Sijainti
<:
Sulle pitäs varmaankin näyttää mun peruskoulun päättötodistus. :D
Heh juu:D no tuli sieltä muutama sintti. laitettii kalat suihkulähteeseen täytyy käydä ruokkimassa huomenissa ellei joku varasta niitä.:idea:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
erik.lind@sverige.nu lähetti mailiva.. sanoi:
WE HAVE GREAT NEWS FOR YOU! Your friend has joined to the glamorous group. He has considered of buyingdiamond ring! Also some famous people have already ordered same ring. "When I bought this ring, it made me very happy. Now I just can't stopwearing it." -- Queen of England Elizabeth "I thought that there wasn't anything new for me, but suddenly I got thisbig idea of getting this ring." --George Formby, popular music hall starand film star in England. Erik Lind
Nyt minä ainakin haluan sen timanttisormuksen!
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Lukiossa pärjää nykyisin kuka tahansa idiootti.

T: Kokemusta on
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Sehän on sitten "hikke" xD:D:D joo --> kalastamaan.
Nii notta mitä? :mad: Oon hei vetäny tänä vuonna pari jätkää tänä vuonna kunnolla turpaan (ja saatanan ylpeä siitä :thumbfh:) nii tuuppa sanoon se tänne näin! :mad::mad:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Liikenneturva tykkää tästä ilmoituksesta:thumbup:
Jess. Aivot eivät olleet väsyneet, olin ottanut pienet nokoset ennen starttia. Varpaita väsytti ja piilevä stressikin näiversi. Ajelu rentouttaa. Nyt on hyvä olla. :) Kävin tarkistamassa myös parin autoliikkeen uudet autot.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Nii notta mitä? :mad: Oon hei vetäny tänä vuonna pari jätkää tänä vuonna kunnolla turpaan (ja saatanan ylpeä siitä :thumbfh:) nii tuuppa sanoon se tänne näin! :mad::mad:
Tuu sä tänne niin tarjoan kaljat.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Harmi ettei nykyään enää tule niitä ohjeita, että "ympyrän tulisi olla ympyrä, värit vasemmalta lukien jne. jne." :D
 
Ylös