Heh juu no tuli sieltä muutama sintti. laitettii kalat suihkulähteeseen täytyy käydä ruokkimassa huomenissa ellei joku varasta niitä.:idea:Sulle pitäs varmaankin näyttää mun peruskoulun päättötodistus.
Heh juu no tuli sieltä muutama sintti. laitettii kalat suihkulähteeseen täytyy käydä ruokkimassa huomenissa ellei joku varasta niitä.:idea:Sulle pitäs varmaankin näyttää mun peruskoulun päättötodistus.
Nyt minä ainakin haluan sen timanttisormuksen!erik.lind@sverige.nu lähetti mailiva.. sanoi:WE HAVE GREAT NEWS FOR YOU! Your friend has joined to the glamorous group. He has considered of buyingdiamond ring! Also some famous people have already ordered same ring. "When I bought this ring, it made me very happy. Now I just can't stopwearing it." -- Queen of England Elizabeth "I thought that there wasn't anything new for me, but suddenly I got thisbig idea of getting this ring." --George Formby, popular music hall starand film star in England. Erik Lind
Aika mielenkiintoinen kaveri tuo Erik Lind.Nyt minä ainakin haluan sen timanttisormuksen!
Nii notta mitä? Oon hei vetäny tänä vuonna pari jätkää tänä vuonna kunnolla turpaan (ja saatanan ylpeä siitä :thumbfh nii tuuppa sanoon se tänne näin!Sehän on sitten "hikke" xD joo --> kalastamaan.
Kaverinsa Hannes Johansson on kanssa.. Heh ruottalaiset sekopäät.Aika mielenkiintoinen kaveri tuo Erik Lind.
Jess. Aivot eivät olleet väsyneet, olin ottanut pienet nokoset ennen starttia. Varpaita väsytti ja piilevä stressikin näiversi. Ajelu rentouttaa. Nyt on hyvä olla. Kävin tarkistamassa myös parin autoliikkeen uudet autot.Liikenneturva tykkää tästä ilmoituksesta:thumbup:
Ei vittu, ihan legendaarista keskustelua! Jatkakaa pojat!Nii notta mitä? Oon hei vetäny tänä vuonna pari jätkää tänä vuonna kunnolla turpaan (ja saatanan ylpeä siitä :thumbfh nii tuuppa sanoon se tänne näin!
Tuu sä tänne niin tarjoan kaljat.Nii notta mitä? Oon hei vetäny tänä vuonna pari jätkää tänä vuonna kunnolla turpaan (ja saatanan ylpeä siitä :thumbfh nii tuuppa sanoon se tänne näin!
Emmä juo kaljaa. :nope:Tuu sä tänne niin tarjoan kaljat.
En mä vedä turpaan kuin vasta hyvästä syystä :frown: Sun pitää ärsyttää tarpeeksi.Tulkaa kaikki tänne niin mä saan turpaan.
Luulis kenen tahansa raivostuvan kun tällainen pamahtaa televisioruutuunEn mä vedä turpaan kuin vasta hyvästä syystä :frown: Sun pitää ärsyttää tarpeeksi.
:mad_old::mad_old::mad_old: Gnrlgnrr...Luulis kenen tahansa raivostuvan kun tällainen pamahtaa televisioruutuun
Hakkaa kuitenkin viihteenä nykyiset kännykkäpelit mennen tullen.Luulis kenen tahansa raivostuvan kun tällainen pamahtaa televisioruutuun
Vois vähä ajatella mitä täällä huutelee. Vai onko siellä jotain laitteita joista virran häviäminen voisi oikeesta viedä hengen?SEETANA!!! Sähköt poikki noin tunnin!!!fykkönenfykkönen
Melkein meinas henki lähteä, mut ei sit lähtenytkään.