Päästitkö mällit suuhun? Nielikö ne?Nii notta mitä? Oon hei vetäny tänä vuonna pari jätkää tänä vuonna kunnolla turpaan (ja saatanan ylpeä siitä :thumbfh nii tuuppa sanoon se tänne näin!
Päästitkö mällit suuhun? Nielikö ne?Nii notta mitä? Oon hei vetäny tänä vuonna pari jätkää tänä vuonna kunnolla turpaan (ja saatanan ylpeä siitä :thumbfh nii tuuppa sanoon se tänne näin!
Jos alkaa ajattelemaan kaikkea mahdollista, mistä joku voi vetää herneen nenään, niin sitten kaikki ois hipihiljaa.Vois vähä ajatella mitä täällä huutelee. Vai onko siellä jotain laitteita joista virran häviäminen voisi oikeesta viedä hengen?
Selvää ainesta seuraavaan homomöötteen :thumbup:Päästitkö mällit suuhun? Nielikö ne?
Sehän on sitten hikke :frank:Nii notta mitä? Oon hei vetäny tänä vuonna pari jätkää tänä vuonna kunnolla turpaan (ja saatanan ylpeä siitä :thumbfh nii tuuppa sanoon se tänne näin!
Millä ajelet? Millä meinaat ajella jatkossa kun autoliikkeissä kävit?Nyt väsyttää niin paljon, että on pakko lähteä vähän ajelemaan.
Kävin ajamassa, noin 60 km skootterilla. Nyt on kylmä ja kaasukäsi on kyrvähtänyt.
Mopollahan minä.Moposkudalla vai oikein oikealla?
Hyvähän siellä on huudella, kun ei tiedä mistään mitään. :nope:Ei ole sellaista laitetta täällä, mutta se ei estä mua vitsailemasta asialla.
Jos sä otat tollasesta heitosta herneen nenääs, niin se on just tasan sun ongelmas. Enkä aio jatkossakaan miettiä, miten itseäni ilmaisen, paitsi että tahallani en loukkaa ketään. Jos se ei riitä sulle tai jollekin muulle, niin sekään ei ole mun ongelmani.
Tietäähän Tole paljonkin sado-maso seksileikeistä.Hyvähän siellä on huudella, kun ei tiedä mistään mitään. :nope:
Ole sinäkin siellä ihan hiljaa. Kyllä tuommonen vituttaa, kun kerrotaan miten henki meinaa lähtee, jos ei pääse tuntiin forumille. Itse kun olen oikeasti riippuvainen sähköstä niin kyllä tuommonen ottaa päähän.Jos alkaa ajattelemaan kaikkea mahdollista, mistä joku voi vetää herneen nenään, niin sitten kaikki ois hipihiljaa.
Älä ny riehu siellä, ettei töpseli irtoo seinästä.Ole sinäkin siellä ihan hiljaa. Kyllä tuommonen vituttaa, kun kerrotaan miten henki meinaa lähtee, jos ei pääse tuntiin forumille. Itse kun olen oikeasti riippuvainen sähköstä niin kyllä tuommonen ottaa päähän.
Täällä oli eilen eka kertaa näytillä uusi 'urbaani tojota cruiser'. Aika hassun näköinen.Huomenna autokauppaan tosikauppa mielessä. Toivon mukaan "joku kottero" löytyy.
*yrittää olla kirjoittamatta mitään aiemmista keskusteluista JA sekaantumasta joka asiaan...*