Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Pihalla ahertavat talkoissa, hähätihää.
Tästäpä tulikin mieleeni! Taloyhtiössämme oli talkoot torstai-iltana klo18 alkaen! Mitä hemmettiä? En mennyt, oli muuta jo suunniteltuna. En parhaalla yrityksellänikään keksi sitä logiikkaa, joka on ajanut hallituksen päättämään talkoiden pitämisestä ko. ajankohtana lauantaikeskipäivän sijaan (joka mielestäni on ainoa oikea ajankohta pihatalkoille). Liekö sitten hauskaa illan jo hämärtyessä värjötellä syömässä makkaraa pihalla perjantaisen työpäivän jo kolkutellessa ovella.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Itsellä hyvä syy lintsata, kun lähden töihin yhdeksi.. Toinen hyvä syy, jottei noitten sisäpiiriläisten juoruilut kiinnosta pätkääkään.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Nyt kun olen saanut sarjatulitettua polleilla Vapaan etusivun täyteen, niin ajattelin käydä koiran kanssa lenkillä ja sitten menen jokirantaan kaffelle ja munkille.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Hain tuossa sitten kannettavan tietokoneen. ja gps:n myös, että löydän takaisin kotiin kellariin...
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Lähden ajamaan. Paras mahdollinen sää ratapäivälle. :thumbup:
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Heti kun postaan foorumille enkä ole mesessä täyttyy mesen offlineviestit sekä privapostilaatikko viesteistä että mikset ole mesessä :mad:
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
No mä leikkasin jo mun kädet pois kun tein tollasia kauheuksia, riittääks? Tää on vaan aika hidasta kirjottaa jaloilla :frown:
Murhasit viattomat kätesi vaikka aivosi lähettivät niille käskyjä ja piiskasivat ne tekemään hirmuteot, ja nyt syytät niitä. :mad:
 
Ylös