Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Luullakseni hyvinkin mahdollista. Sitä vastoin uskon tietäväni, että se EI liity arvostettuun Kumman kaa? -pollisarjaan.Jahas. Liittyykö se sessio tähän kuvativatoikkiin?
Luullakseni hyvinkin mahdollista. Sitä vastoin uskon tietäväni, että se EI liity arvostettuun Kumman kaa? -pollisarjaan.Jahas. Liittyykö se sessio tähän kuvativatoikkiin?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh!!!!11½
Mä tulen kyllä aina.Ihmisillä on aina tämä saatanan sama vika, notta aina kun pyydetään selittämään jotain vaikkapa aiheesta "mikset tullut", niin toinen osapuoli heti minun hyvän ja rehellisen selityksen jälkeen vain alkaa toistamaan lausahdusta "Älä selitä" ja sitten ollaan käärmeissään koko viikko eikä anneta puhua. Se jos mikä tympii. :mad_old:
Rehellinen mies kun olet.Mä tulen kyllä aina.
Ei tarvitse muistuttaa. Vieläkin on paikat hellänä viime session jäljiltä.Mä tulen kyllä aina.
Kannattas vaan olla parempi petipuuhissa.Ihmisillä on aina tämä saatanan sama vika, notta aina kun pyydetään selittämään jotain vaikkapa aiheesta "mikset tullut", niin toinen osapuoli heti minun hyvän ja rehellisen selityksen jälkeen vain alkaa toistamaan lausahdusta "Älä selitä" ja sitten ollaan käärmeissään koko viikko eikä anneta puhua. Se jos mikä tympii. :mad_old:
Sun pitää kertoa vaan rehellisesti, että tulet vain kun vedät kundeja suihin.Ihmisillä on aina tämä saatanan sama vika, notta aina kun pyydetään selittämään jotain vaikkapa aiheesta "mikset tullut", niin toinen osapuoli heti minun hyvän ja rehellisen selityksen jälkeen vain alkaa toistamaan lausahdusta "Älä selitä" ja sitten ollaan käärmeissään koko viikko eikä anneta puhua. Se jos mikä tympii. :mad_old:
Aina.Hauska nähdä, miten teillä jätkillä lentää aina lauseen perimmäinen tarkoitus aina heittämällä ylitse
Puutteessahan raukat elävät kun heti pitää heittää kaksimielinen merkitys esille
Huomenta! Niinpä on.Huomenta. Upea aamu