Heh. hyvä että kalaa tuli ite rypesin eile koskessa kivasti käsi auki.Kalaa tuli sumppu täyteen Porvoosta. Kalakukko tekeillä.
Ehkä se olikin Tuomo Ruutu?Saatoin nähdä tänään hahmo lfb:n Pasilan asemalla. Tai sit en.
Sangen mahdollista että näitkin. Tulin töistä kotiin niin, että olin Pasilassa muistaakseni joskus puoli viiden maissa. Sua en kyllä huomannut.Saatoin nähdä tänään hahmo lfb:n Pasilan asemalla. Tai sit en.
Huonojen remake-kyhäelmien sijasta kannattaisi mieluummin katsoa vaikka uudestaan vanha kunnon The Poseidon Adventure.Poseidonia katselemaan. see jyy leitter
No kyl se sit olit sinä. Katselit vaan ihan eri suuntaan, niin en ollut varma enkä sit viittiny huudellaSangen mahdollista että näitkin. Tulin töistä kotiin niin, että olin Pasilassa muistaakseni joskus puoli viiden maissa. Sua en kyllä huomannut.
Se on mielenkiintoista, että nuoret laittaa kaikki rahansa autoon ja sen auton äänentoistolaitteisiin ja sitten ei enää jää yhtään rahaa kunnolliseen musiikkiin. Itse asiassa se on enemmänkin outoa kuin mielenkiintoista.Koiralenkillä 1.6. noin klo 20:20 k-kaupan pihalla nuoria auton ympärillä kokoontuneena, ja autossa soi kovaäänisesti Coco Jamboo.