Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Et voi jättää tarinaa tähän. :mad_old:
No enempää en vielä viitti kertoo ennenku saan omani pois. Pahoin pelkään että persnettoa tulee. :jaska:

Mutta sit kerron koko stoorin- päättyi miten päättyi!
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Kolme voittoa kolmesta ennätyslyhyessä ajassa kera rautakuulien. Ihan samaa tahtia mennään kuin talvisarjassakin. Sieltä tuli kakkossija. Saas nähdä, mitä tulee syssymmällä näistä peleistä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Tänään suunnistin Raisiossa. Ehkä suunnistan taas huomenna (jos alle 10 celsiusta ja vesisadetta, ni voi jäädä väliin) tai ylihuomenna tai...
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
Leikkasin jussilta etuhampaat. Auts. Pituudessa ei ollut vikaa, vaan niiden talttamaisessa muodossa.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
PekPoy ärisee ja murisee jo hihnan päässä.
Voisin kyllä Pekkikselle ehdottaa jos menee kovin maallikolle hankalaksi! On kyllä niin hankala tyyppi nyt vastassa, siis luonteeltaan. Mutta kuumahermo kuin mikä ja siksi helppo johdateltava. Kunhan kuumotan pari päivää ja otan hyvän jutunaiheen ja naurut! Ihan sama parille tonnille, menköön perkele sirkushuviin nyt. Tämä aina etelänmatkan voittaa!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Voisin kyllä Pekkikselle ehdottaa jos menee kovin maallikolle hankalaksi! On kyllä niin hankala tyyppi nyt vastassa, siis luonteeltaan. Mutta kuumahermo kuin mikä ja siksi helppo johdateltava. Kunhan kuumotan pari päivää ja otan hyvän jutunaiheen ja naurut! Ihan sama parille tonnille, menköön perkele sirkushuviin nyt. Tämä aina etelänmatkan voittaa!
Teukan ja Mehen kanssa Kanarialle olit lähdössä?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Tapaukseen liittyen: saanko mä äänittää puhelun ja pitääkö mun kertoa siitä vastapuolelle ollessani siis itse keskustelun toinen osapuoli?

Tuli jo tänään sen verran uhkauksia ja kiristystä, että voisi olla viisasta ottaa ylös.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tapaukseen liittyen: saanko mä äänittää puhelun ja pitääkö mun kertoa siitä vastapuolelle ollessani siis itse keskustelun toinen osapuoli?

Tuli jo tänään sen verran uhkauksia ja kiristystä, että voisi olla viisasta ottaa ylös.
Saathan sä omia puheluja äänittää...
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Saathan sä omia puheluja äänittää...
Näin olen itseni antanut ymmärtää, mutta pitääkö mun sanoa se vastapuolelle? Nokialalainen tosin päästää vissiin jonkun piipin joka 15. sekuntti äänitettäessä, mutta tämä vastapuoli sitä tuskin kuulee kun ei kuule munkaan selväjärkistä ja hyvin artikuloitua puhetta!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Näin olen itseni antanut ymmärtää, mutta pitääkö mun sanoa se vastapuolelle? Nokialalainen tosin päästää vissiin jonkun piipin joka 15. sekuntti äänitettäessä, mutta tämä vastapuoli sitä tuskin kuulee kun ei kuule munkaan selväjärkistä ja hyvin artikuloitua puhetta!
Onko tuosta apua?
 
Ylös